Mi s-a blocat tokenul la MyBRDnet si la telefon nu raspunde nimeni. Ce pot sa fac?

Mi s-a blocat tokenul la mybrdnet, mi-a spus ca am introdus un cod gresit, desi am pus codul corect.
Sun de peste o ora la telefon la BRD, dar nu raspunde nimeni. Am incercat sa sun la angajatii de la unitate la care merg eu, pe care-i cunosc, dar toti se dau sifonabili, de ce-i deranjez, ca trebuie sa sun la call centr. Dar daca raspunde doar robotul, ce sa fac? Trebuie sa fac o plata urgenta si nu reusesc.
Sunt client la BRD de 20 de ani si de multe ori m-au calcat pe nervi, au o atitudine inadmisibila, nu-mi place, sunt lucruri pe care nu le putem tolera si o sa ma mut la alta banca.


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

mybrd-token-deblocare

mybrd-token-deblocare


Stimata doamna,

Pentru deblocarea token-ului, trebuie sa sunati la call centerul BRD, la tel 021 302 61 61.

Daca spuneti ca nu raspunde nimeni, voi trimite eu la BRD o reclamatie si-i voi ruga sa va sune, pentru a va debloca tokenul, saa puteti face plata.

Va rog sa reveniti la mine daca nu sunteti sunata de la BRD si daca nu reusiti sa rezolvati rapid problema.

Vasile Coman
0723292899

Lasa un comentariu


8 − 1 =