Nu pot acesa contul mybrdnet.ro, cand introduc parola apare operatiune esuata. Ce fac?

Buna ziua,
Nu pot acesa contul mybrdnet.ro, cand introduc parola apare operatiune esuata.


Raspuns

Stimate doamna,
Pentru a rezolva problema accesului la BRD Net, pagina de internet banking a BRD, va rog sa luati legatura cu banca, la urmatoarele date de contact:

– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

– sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau doriti sa va ajut in continuare.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 − 7 =