De ce nu am acces la serviciul MYBRDnet?

Buna ziua,
Intrebare: de ce mi-ati restrictionat accesul la BRD net???!!


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Date de contact BRD

Date de contact BRD


Stimate domn,

Exista mai multe cauze posibile pentru problema dumneavoastra:

1. Site-ul de internet banking al BRD, www.myBRDNet.ro, are intreruperi temporare de functionare, caz in care reveniti mai tarziu sau luati legatura cu banca pentru a afla daca serviciul are probleme intr-adevar;

2. Banca v-a restrictionat accesul la cont din diverse motive, precum neachitarea la timp a abonamentului, caz in care trebuie sa luati legatura cu banca pentru deblocare;

3. Parola nu mai este valabila, intrucat expira dupa 1 an de functionare, astfel ca trebuie sa o schimbati cu alta noua.

Sunati la call center-ul bancii (0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone) pentru a afla care este problema dumneavoastra si a o rezolva.

Puteti reseta parola si pe site-ul mybrdnet.ro, unde introduceti codul de utilizator (ID autentificare) la “am uitat parola” si veti primi un SMS pe telefonul mobil cu noua parola.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasa un comentariu


× 3 = 12