Garanti Bank m-a raportat la Biroul de Credit fara sa ma anunte. Ce pot sa fac?

Buna.Am un card (BONUS CARD) de la GARANTI BANK. Am primit acest card cand am facut o asigurare la GENERALI. GARANTI BANK a platit pe un an de zile asigurarea mea catre GENERALI, dupa care am platit eu lunar timp de un an suma datorata catre GARANTI BANK (fara nici o intarziere). Am ramas cu cardul respectiv activat pt care trebuia sa achit 40 RON anual intretinere de card. Nu am stiut ca neachitarea la timp o sa fiu raportata la BC (pt 40 RON). In schimb NU AM FOST ANUNTAT SI NU AM PRIMIT NICI UN TERMEN inaintea raportarii la BC. Am vrut sa fac un credit si din cauza lor nu mi se acorda. Intrebarea mea este daca se poate raporta ca datorie neachitarea de intretinere de card. CE POT SA FAC? CU RESPECT. VA MULTUMESC!


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

In mod normal, banca trebuia sa va anunte inainte de a va raporta la Biroul de Credit, astfel incat sa se evite situatia neplacuta in care ati ajuns, de a nu mai putea obtine un nou credit. Luati legatura cu banca pentru a vedea daca aceasta poate modifica datele din Biroul de Credit, in cazul in care considera ca a gresit si trebuia sa va anunte inainte de a fi raportat. Daca aveti nevoie de ajutor, reveniti cu o solicitare pentru a va ajuta si eu.

UPDATE:
Am luat legatura cu Garanti Bank, care ne-a transmis ca a solicitat sa va fie sterse datoriile de la Biroul de Credit, intrucat nu ati fost anuntat in prealabil. Iata ce ne-a precizat banca: “Suntem intotdeauna deschisi spre a ne asculta clientii, astfel incat ii incurajam sa ne contacteze ori de cate ori au intrebari referitor la situatia lor bancara. Acestia ne pot contacta in orice moment pe pe adresa de e-mail a bancii – contact@garantibank.ro sau sa sune la Alo Garanti, la numerele de telefon 0800 80 1234 (numar de telefon gratuit, apelabil doar din retelele fixe) sau 021 200 9494 (numar cu tarif normal, apelabil si din strainatate), programul zilnic de lucru fiind in intervalul orar 9.00 si 22.00.”

4 raspunsuri la “Garanti Bank m-a raportat la Biroul de Credit fara sa ma anunte. Ce pot sa fac?

  1. Matache veronica

    Si eu am aceeași problema iar la telefon ma tot trimit de la unul la altul nu este posibil așa ceva eu am sa fac o sesizare la OPC daca nu se rezolva problema.

    Reply
  2. Marica Bunea

    Bunica mea avea un Bonus Card la Garanti bank dar a decedat. Intrebarea mea este daca mostenitorii preiau datoria ei cand se face succesiunea. Multumesc anticipat

    Reply
    1. admin Post author

      Da, datoriile se transfera mostenitorilor, daca respectivul credit pe card nu avea o asigurare de viata, caz in care firma de asigurari trebuie sa achite datoria ramasa.

      Sfatul meu e sa consultati contractul cardului sau sa luati legatura cu banca pentru a lamuri prevederile contractuale.

      Va rog sa reveniti la mine daca doriti informatii suplimentare.

      Cu stima,
      Vasile Coman
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply

Lasa un comentariu


9 + 4 =