Nu pot deschide aplicatia MyBRD Mobile, desi parola este corecta! Ce fac?

Bună ziua!
De curând am încercat să deschid aplicația MyBRD Mobile însă, nu vrea să îmi ia parola. Îmi dă eroare ,,login failed”. Nu este prima dată când intru în cont și știu sigur că parola este bună.


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Date de contact BRD

Date de contact BRD


Stimata doamna,

Exista mai multe cauze posibile pentru problema dumneavoastra:

1. Aplicatia de mobile banking myBRD Mobile are intreruperi temporare de functionare, caz in care reveniti mai tarziu sau luati legatura cu banca pentru a afla daca serviciul are probleme intr-adevar;

2. Banca v-a restrictionat accesul la aplicatie din diverse motive, precum neachitarea la timp a abonamentului, caz in care trebuie sa luati legatura cu banca pentru deblocare;

3. Parola nu mai este valabila, intrucat expira dupa 1 an de functionare, astfel ca trebuie sa o schimbati cu alta noua.

Sunati la call center-ul bancii (0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone) pentru a afla care este problema dumneavoastra si a o rezolva.

Puteti reseta parola si pe site-ul mybrdnet.ro, unde introduceti codul de utilizator (ID autentificare) la “am uitat parola” si veti primi un SMS pe telefonul mobil cu noua parola.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasa un comentariu


6 × = 12