Pana la ce ora se proceseaza in timp real platile online la BRD, prin myBRD net?

Respectuos, vă aduc la cunoștință următoarea problemă:
- subsemnatul am încheiat un contract cu banca BRD prin care mi s-a oferit posibilitatea plăților online prin My BRD Net;
- pentru plățile către o altă bancă, unde am declarat beneficiarul în drept la Sucursala BRD Str.Brașov, am constatat că plățile nu se efectuează în timp real deoarece aplicația dumneavoastră mă atenționează că am depășit ora, în condițiile în care aceeași aplicație îmi spune că transferurile bancare se efectuează în intervalul orar 07 -21,30:
- astăzi am luat legătura telefonic cu un angajat al dumneavoastră la telefon prin care m-i s-a adus la cunoștință că tranzacțiile se efectuează în timp real, numai dacă acestă operațiune se efectuează până la ora 15.
Ca urmare a acestui fapt v-aș ruga să actualizați și informațiile referitoare la plățile online în timp real, ori între orele 07 - 15 sau 07 - 21,30, sau alt interval orar agreat de banca dumneavoastră, care să fie comunicat și clienților BRD!


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

ore-limita-procesare-plati-internet-banking
Platile dintr-un cont al unei banci (BRD in cazul dumneavoastra) in contul altei banci (denumite plati interbancare), spre deosebirile de platile intre doua conturi ale aceleiasi banci (intrabancare) se proceseaza mai greu, de aceea orele limita de procesare sunt diferite: pana in ora 15 in cazul BRD la platile interbancare, fata de 21,30 in cazul platilor intre doua conturi BRD.

Intr-adevar, banca trebuie sa faca mai clar pentru clientii sai aceste diferente intre cele doua tipuri de plati si orele limita de procesare in timp real, de aceea am transmis reprezentantilor BRD reclamatia dumneavoastra, dar pana acum nu am primit un raspuns. Voi va anunta in momentul in care primesc un raspuns.

Va rog sa reveniti daca doriti informatii suplimentare.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

2 raspunsuri la “Pana la ce ora se proceseaza in timp real platile online la BRD, prin myBRD net?

  1. chitu daniel

    Buna ziua,
    Am efectuat, din greseala, de două ori plata la aceeasi factura de utilități, prin MYBRD Net, ambele operatiuni sunt in curs de procesare. Cum pot anula una din aceste plati ?
    Cu consideratie
    Daniel Chitu

    Reply
    1. admin Post author

      Stimate domn,

      Reprezentantii BRD mi-au precizat ca daca plata este procesata deja, aceasta nu poate fi anulata. Puteti doar sa luati legatura cu firma de utilitati in vederea returnarii sumei.

      Daca statusul tranzactiei este “in curs de procesare”, puteti apela MyBRD Contact (Telefon +4 021 302 6161; TelVerde 0800 803 803 gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România; *BANCA (*22622) tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil; Email: mybrdcontact@brd.ro), pentru a transmite o solicitare in vederea anularii platii, daca nu este prea tarziu.

      Va rog sa reveniti la mine pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

      Cu stima,

      Vasile Coman
      jurnalist
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply

Lasa un comentariu


− 8 = 1