Salut, exista și o modalitate de reactivare etoken și george fără a aștepta să fii transferat? Exista înainte, tot prin telefon, sa introduci cnp și se rezolva.
Raspuns
Stimate domn,
Nu mai este nevoie sa asteptati la telefon pentru reactivarea aplicatiei eToken, aceasta se poate reactiva chiar din aplicatie, ne-au transmis reprezentantii BCR.
Iata raspunsul la intrebarea dumneavoastra, oferita de BCR:
De curand, BCR a imbunatatit fluxul de reactivare a aplicatiei eToken, astfel incat experienta clientilor sa fie una cat mai placuta.
In majoritatea cazurilor, puteti reactiva personal aplicatia eToken fara prezenta intr-o unitate BCR sau apelarea Contact Center, cu mentiunea ca BCR nu a solicitat vreodata transmiterea CNP-ului.
Tot ce trebuie sa faceti este sa deschideti aplicatia eToken, accesati “Setari” din meniu si ulterior “Reactivare”.
Pentru a finaliza procesul de reactivare veti avea nevoie de numele de utilizator, seria si numarul din buletin si codul de activare pe care il primiti automat pe numarul de telefon.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa reactivati aplicatia eToken BCR.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Nu pot reactiva e token, da eroare. Spunand ca datele introduse nu sunt corecte. Am sunat, insa nu reusesc sa ma identifice, tot asa spunand ca datele nu sunt corecte. Imi cer, nume complet, data nascere, e mail( aici nu imi amintesc ce e mail am dat, desi le am incercat pe toate). Cum fac sa pot reactiva aplicatia? Nu sunt in tara.
Doar banca va poate ajuta cu reactivarea aplicatiei in urma actualizarii datelor personale.
Mi s-a blocat contul card George și îmi cere să reactivez eToken nu ma descurc
Stimata doamna,
Daca vi s-a blocat contul George si aplicatia etoken, trebubuie sa o reactivati.
Nu mai este nevoie sa asteptati la telefon pentru reactivarea aplicatiei eToken, aceasta se poate reactiva chiar din aplicatie, ne-au transmis reprezentantii BCR.
Iata explicatiile BCR:
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa reactivati aplicatia eToken BCR.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro