Cum pot face stergerea din Biroul de Credit, daca Raiffeisen nu m-a notificat?

stergere biroul de credit raiffeisen

„Am la Raiffeisen un card de cumpărături. Am avut o perioada fara loc de munca si nu am putut achita rata sau dobanda cardului. M-au bagat in bc cu bulina 2.

Dupa multe mailuri si întrebări dc m-au raporta si dc nu m-au anunțat inainte imi primit o notificare prin care ei spun ca au trims notificare prin posta. Dar si eu am la mana ca la op din apropierea mea nu a ajuns nici un plic de la Raiffeisen.

Si Raiffeisen nu vor sa ma stearga pe motiv ca ei au trimis notificare si ca nu stiu dc nu a ajuns la mine. Ce pot face in acceasta situatie?”


Raspuns

Stimata doamna,

Daca nu ai primit o notificare de la Raiffeisen cu cel putin 15 zile inainte de raportarea restantelor la Biroul de Credit, atunci puteti sa solicitati bancii stergerea din baza de date cu rau-platnici.

Daca banca spune ca v-a trimis prin posta notificarea, dar aceasta nu se regaseste la oficiul postal, atunci trebuie sa cereti bancii, in solicitarea de stergere din Biroul de Credit, dovada trimiterii notificarii si primirii acesteia de catre client.

Atunci cand se trimite o notificare prin posta sau prin alt mijloc de comunicare, banca trebuie sa detina si o dovada a trimiterii acesteia, pe care este obligata sa v-o prezinte, ca argument pentru respingerea cererii de radiere din Biroul de Credit.

Va rog sa reveniti cu raspunsul primit de la Raiffeisen la cererea de prezentare a dovezii privind notificarea de raportare la Biroul de Credit, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

2 raspunsuri la “Cum pot face stergerea din Biroul de Credit, daca Raiffeisen nu m-a notificat?

  1. r

    Am primit dovada ca ei au trimis notificarea prin posta. Dar si eu am dovada ca la op de care apartin nu a ajuns. Undeva s-a pierdut zic ei.

    Dar nu stiu cum sa fac sa ma stearga daca ei aveau la indemana si mail-ul si nrxe tef

    Reply
    1. Vasile Coman Post author

      Banca trebuie sa aiba si dovada primirii notificarii, nu doar a trimiterii. Daca adresa postala e corecta si activa, dar totusi nu a ajuns, iar daca adresa de email si numarul de telefon sunt corecte si active, ar fi trebuit sa primiti notificarea si pe canalele electronice si prin telefon.

      In aceste conditii, daca nu exista dovada primirii, notificarea practic nu exista, acesta fiind un motiv de stergere din Biroul de Credit.

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 5 = 3