„Buna ziua!
Ma puteti ajuta in legatura cu o problema pe care am intampinato cu aplicatia mobile banking Nikel?
Din pacate nu mai am acces la ea, deoarece am uitat could pin si ca sa l pot reseta nu pot, nu mai am activa cartela pe care mi a fost trimis codul de confirmare.
Nu stiu cum sa procedez! Va rog frumos, ma puteti ajuta cu un sfat?”
Raspuns
Stimata doamna,
Pentru a putea reseta codul PIN al aplicatiei Nickel, trebuie sa va schimbati numarul de telefon, pe site-ul Nickel.eu, la Espace Client.
Pasii de urmat sunt urmatorii: “Profil”, “Voir mon profil”, Sectiunea “Contact”, “modifier”, apoi selectati “Numéro de téléphone”.
Pentru confirmarea schimbarii numarului de telefon, veti primi un cod de securitate pe adresa de email, iar ulterior un cod prin SMS, pe noul numar de telefon.
Mai exista doua modalitati de schimbare a numarului de telefon la Nickel: printr-un formular de contact si prin serviciul telefonic interactiv, vedeti aici detalii.
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia Nickel.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro



Bună ziua,am si eu o problema cu ,contul nickel,l am deschis in franta la un tabac,si nu pot face nici o tranzactie, si am decis sa l inchid si sa mi returneze bani in alt cont,si de 3 săptămâni imi trimite un mesaj ca actele nu sunt bune, adică extrasul de cont si copia de pe buletin,dar sunt ok,le am trimis în format pdf,ce pot face mai departe?
În mod normal trebuie să vă transfere banii în alt cont, dacă ați trimis copia după buletinul cu care ați făcut cardul Nickel.
Care este, mai exact, răspunsul primit de la Nickel?