„Nu pot să-mi activez aplicația Unicredit, îmi spune că am introdus greșit CNP-ul sau codul PIN al cardului. Am sunat la Unicredit și spun că nu pot să-mi dea SMS de activare a aplicației pentru că nu mai știu ultima tranzacție în cont. Ce pot să fac, dacă nu pot să merg la o sucursală a Unicredit, nefiind în țară?”
Raspuns
Stimate domn,
Unicredit ar trebui să vă permită activarea aplicației bancare, printr-un alt mijloc de identificare, dacă nu mai știți care este ultima tranzacție din cont.
Nu este normal ca banca să-ți blocheze accesul la cont pentru că nu mai știi care este ultima tranzacție făcută.
Sfatul meu este să urmații pașii pentru activarea aplicației, prin introducerea numărului cardului și a PIN-ului (vezi detalii, în acest articol).
Dacă nu reușiți să activați astfel aplicația, trimiteți o reclamație la Unicredit, în care să solicitați găsirea unei soluții pentru activarea aplicației fără să mergeți la o sucursală a băncii. (vedeți aici cum se face o reclamație la Unicredit)
Vă rog să reveniți cu răspunsul primit de la Unicredit, pentru a vă ajuta să rezolvați problema cu aplicația.
Cu stimă,
Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamațiibănci.ro


