Cum pot sa fac o reclamatie la Unicredit, sa scot banii din cont?

Unicredit reclamatie

Acum 2 luni am vandut niste pamant, iar banii de pe el mi-au fost virati in contul de Unicredit Bank. In primele 3 saptamani de la tranzactie, angajatii bancii m-au dus cu gura ca nu le merge sistemul, ca nu au cum sa imi dea nici cardul si nici banii. Apoi m-au programat ca sa imi scot banii, dar din motive personale nu am putut sa ma duc.

Cand am sunat dupa vreo 2 saptamani ca sa ma programez au inceput sa ma duca cu gura ca azi, ca maine, ca poimaine si asa mai departe.

Saptamana trecuta m-au sunat sa imi spuna sa ma duc la banca si sa fac cerere cu suma pe care vreau sa o scot. Am fost, am facut cererea si mi-au spus ca a doua zi sunt asteptata la banca la ora 11:30. Cand am ajuns acolo la ora indicata, inaintea mea era o doamna care scoatea bani, iar angajatii imi spun ca de fapt la ora 11:00 eram asteptata si ca ei nu m-ai au bani sa ma plateasca si pe mine si sa vin luni dimineata.

Saptamana aceasta luni la ora 9:00 eram la banca, cand m-au vazut angajatii imi spun ca e prea devreme si ca oricum iar nu le
merge sistemul si sa ma duc la cealalta sucursala. M-au dus acolo si o doamna draguta mi-a spus ca mai bin3 astept daca scadenta, fiind 09.09.2021, dar cu toate astea mi-a spus ca ma poate programa cum a fost miercuri, ieri ca sa pot sa scot banii. Insa ieri m-au sunat si mi-au spus ca nu au cum sa imi dea banii si sa vin azi.

Azi, cand s-au facut 2 luni de cand am banii in banca, m-au sunat sa imi spuna ca iar nu le merge la calculator ceva si ca maine sunt asteptata sa ii ridic, dar sincer nu stiu daca maine o sa ii scot sau o sa inventeze alte minciuni, chiar m-am saturat de banca asta pana peste cap.

Intrebarea mea este daca as putea sa le fac vreo reclamatie si sa imi vad banii?


Raspuns

Stimata doamna,

Pentru ca Unicredit va amana cu retragerea banilor din cont, va sfatuiesc sa trimiteti la banca o reclamatie, in scris prin posta (la adresa: Bd. Expozitiei nr.1F, sector 1, Bucuresti, cod postal 012101), prin e-mail (infocenter@unicredit.ro) sau pe formularul de pe site-ul Unicredit.ro, Sectiunea “Opinii si Sesizari” (vezi aici linkul).

Vedeti mai jos procesul de reclamatii al Unicredit Bank.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Unicredit la reclamatia dumneavoastra, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Procesul de reclamatii al Unicredit Bank:

Informatiile publicate de banca:

In aplicarea regulilor privind administrarea reclamatiilor in sectorul financiar-bancar, UniCredit Bank S.A. (“UniCredit Bank/ Banca”) pune la dispozitia publicului, si pe pagina de internet http://www.unicredit.ro, urmatoarele informatii:

  • Prin petent se intelege persoana fizica sau juridica care a depus o reclamatie catre Banca cu privire la prestarea unei activitati sau unui serviciu oferit de Banca.
  • Prin reclamatie se intelege cererea sau sesizarea formulata in scris, prin care un petent isi exprima nemultumirea cu privire la activitatile si serviciile prestate de Banca. Orice reclamatie va fi formulata in scris, semnata de catre petent sau imputernicitii legali ai acestuia (care actioneaza exclusiv in numele petentului si fara un interes comercial propriu) si poate fi depusa la sediul central sau la oricare dintre sediile unitatilor teritoriale ale Bancii, sau poate fi transmisa prin:
    i) posta, la adresa Bd. Expozitiei nr.1F, sector 1, Bucuresti, cod postal 012101
    ii) posta electronica, la adresa infocenter@unicredit.ro
    iii) sistem on-line pe site-ul UniCredit Bank, Sectiunea “Opinii si Sesizari”.

    De asemenea, sesizari pot fi formulate si telefonic la numarul +40 21 200 2020 (apel cu tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile Telekom Romania, Orange, RCS&RDS, Vodafone).

    Petentul poate verifica stadiul solutionarii reclamatiei depuse utilizand mijloacele de contact mentionate mai sus.
  • Petitia trebuie sa contina cel putin urmatoarele informatii:

    – datele de identificare ale petentului (pentru persoane fizice: nume si prenume petent, CNP, act de identitate, domiciliu, numar de telefon, e-mail; pentru persoane juridice: denumire petent, numar de inregistrare in Registrul Comertului (J), CUI, sediul social, numar de telefon, e-mail, reprezentant legal);

    – calitatea petentului care formuleaza petitia (titular/reprezentant legal);

    – obiectul petitiei: serviciul ori activitatea reclamata;

    – orice documente sau alte informatii relevante.

    Petitiile sunt inregistrate de catre Banca in Registrul unic de petitii.

    Banca va raspunde la fiecare reclamatie primita in termenul legal, potrivit dispozitiilor relevante aplicabile.

    In scopul solutionarii reclamatiei, Banca poate contacta petentul pentru furnizarea de informatii suplimentare.

    In cazul in care nu poate fi furnizat un raspuns in termenul respectiv, Banca va informa petentul cu privire la cauzele intarzierii si va indica termenul probabil in care va fi finalizata analizarea reclamatiei.

    In cazul in care solutia finala nu raspunde pe deplin solicitarii petentului, Banca va oferi explicatii detaliate privind masurile adoptate, petentul avand dreptul de a utiliza modalitatile de solutionare pe cale amiabila a litigiilor (medierea, concilierea, arbitrajul), prevazute de dispozitiile legale in vigoare, si de a se adresa organelor si autoritatilor competente, cum ar fi:

    – Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) – Bucuresti, Str. Sevastopol nr. 24, sector 1, office@csalb.ro;

    – Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) – Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, office@anpc.ro;

    – Autoritatea Nationala De Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) – Bucuresti, Bld. Gheorghe Magheru nr. 28 – 30, sector 1, cod postal 010336, anspdcp@dataprotection.ro;

    – Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) – Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 15, sector 5, cod postal 050092, office@asfromania.ro;

    – instantele de judecata competente in solutionarea litigiilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 2 = 8