De ce BRD mi-a blocat aplicatia YOU BRD pe mobil?

you brd problema activare

„Am avut activata aplicatia YOU BRD pe mobil pina ieri cind sa blocat. de ce?”


Raspuns

Stimata doamna,

Este posibil sa existe vreo problema cu contul dumneavoastra la BRD sau o problema tehnica de functionare a aplicatiei, daca nu reusiti sa utilizati aplicatia de mobile banking YOU.

De aceea, sfatul meu este sa luati legatura cu BRD, pentru a afla care este motivul pentru care nu puteti folosi aplicatia YOU.

Puteti lua legatura cu BRD prin telefon, la numarul  021 302 6161, prin Facebook, la acest link, sau pe site-ul BRD.ro, prin chat.

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia YOU BRD.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

8 raspunsuri la “De ce BRD mi-a blocat aplicatia YOU BRD pe mobil?

  1. Jeno Peter

    Va multumesc,asta am facut exact dar zic ca solicitarea a fost trimisa catre nu stiu ce departament,si o sa ma contacteze.asta de 3 zile deja.nu stiu ce sa mai fac.cu Stima,Peter Jeno.

    Reply
  2. Jeno Peter

    Buna ziua.am facut un tramsfer din brd ptr salt bank si acum mi-au blocat contul.am sunat de mai multe ori si nu au deblicat.oare de ce

    Reply
    1. Vasile Coman Post author

      Banca ar trebuie sa va dea o explicatie pentru blocarea contului. De regula e vorba de suspiciune de frauda sau de spalare de bani.

      Sfatul meu este sa cereti la BRD o explicatie pentru blocarea contului, apoi reveniti cu raspunsul primit.

      Reply
      1. Jeno Peter

        Au zis ca suspiciune de frauda.dar din ce cauza oare,ca am transferat si pe revolut si nu a fost problema.sunt un simplu muncitor.adun si eu niste banuti……

        Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 × = 54