Vodafone mi-a pus poprire 8.000 de lei pe pensia de boala, pentru un telefon de 650 de lei. E legal? Ce pot sa fac?

vodafone reclamatie

Pt un telefon luat de la Vodafone în 2017 în valoare de 650 mi s a pus poprire pe pensia de boala aproximativ 8000 lei .

Atunci aveam pensia 400 lei, le am spus nu pot sa plătesc mai mult de 200 pe luna, mi sa spus prima luna vine puțin mai mult . A venit ceva peste 400 lei , tl nu l a vrut înapoi, de aici am întrat în imposibilitatea de a plati.

Va rog sa ma ajutați deja am împrumut la CAR pensionari am luat lemne, luna asta nu am luat nici toate medicamentele, cu ce sa mai și trăiesc multumesc


Raspuns

Stimata doamna,

Sunt patru probleme pe care puteti sa le reclamati la Vodafone:

  1. Faptul ca v-a inselat atunci cand le-ati spus ca puteti plati o rata de maxim 200 de lei, iar Vodafone v-a pus sa platiti dublu, 400 de lei, ceea ce v-a facut sa nu mai puteti plati si sa ajungeti in situatia de executare silita;

  2. Vodafone ar fi trebuit sa va ia inapoi telefonul, atunci cand le-ati solicitat, dupa ce ati vazut ca in loc de 200 de lei trebuie sa platiti 400 de lei.

  3. Suma de 8.000 de lei pe care v-o cere acum Vodafone este exagerat de mare pentru cei 650 de lei cat ati platit pe telefon;

  4. Poprirea pe pensia de boala este ilegala, conform Codului de procedura civila.

Pensia de boala nu poate fi retinuta, intrucat nu este un venit obisnuit, ci unul cu destinatie speciala, pentru tratarea bolii, iar conform Codului de procedura civila, „indemnizatiile cu destinatie speciala nu pot fi urmarite pentru niciun fel de datorii.”

Conform Codului de procedura civila, “alocatiile de stat si indemnizatiile pentru copii, ajutoarele pentru ingrijirea copilului bolnav, ajutoarele de maternitate, cele acordate in caz de deces, bursele de studii acordate de stat, diurnele, precum si orice alte asemenea indemnizatii cu destinatie speciala, stabilite potrivit legii, nu pot fi urmarite pentru niciun fel de datorii.” (vezi aici alte detalii privind procedura popririi)

In concluzie, trebuie sa faceti o reclamatie la Vodafone, in care sa va plangeti de cele patru probleme mentionate mai sus.

Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon, prin email sau pe site-ul Vodafone.ro.

Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone

Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.

„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Vodafone la reclamatie, pentru a va ajuta sa rezolvati problema, printr-un acord amiabil sau cu ajutorul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 1 = 9