„Datele mele personale au fost fraudate și sau făcut credite la 3 IFN în numele meu printre care și flexcredit ,am trimis dovezile și reclamații la politie am dat declarație la ofițerul de fraude și investigații din partea la flexcredit ,dar am fost executat silit ,am sunat la flex credit si o doamnă Alina imi spune ca sunt înregistrat cu o suspiciune de frauda de date cum pot rezolva situația? Ei nu mai răspund la meil si la telefon nu imi dau un răspuns, imi spun ca o sa rezolve colegii am conturile blocate si alte probleme personale Va mulțumesc frumos pentru raspunsuri.”, se plânge un cititor.
Raspuns
Stimate domn,
Flexcredit trebuia să vă anuleze creditul făcut de altcineva în numele dumneavoastră printr-o fraudă, nu să vă execute silit.
Dacă Flexcredit nu vă răspunde la mail și la telefon, sfatul meu este să apelați la CSALB, pentru soluționarea litigiului pe cale amiabilă.
În același timp, vă recomand să trimiteți și o reclamație la ANPC împotriva Flexcredit, în vederea soluționării problemei cu creditul prin fraudă.
Vă rog să reveniți cu răspunsurile primite de la CSALB și ANPC, pentru a vă ajuta să rezolvați problema cu executarea silită.
Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamațiibănci.ro


