BT Pay nu merge. Ce sa fac?

Bt pay nu merge imi apare mesajul initializare wallet Incarcare date Ce sa fac ?


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimata doamna,

Pot fi mai multe cauze pentru care nu mai puteti folosi aplicatia BT Pay, precum actualizarea acesteia cu o noua versiune, tipul telefonului si a sistemului de operare, setarile de securitate sau o problema cu contul/cardul dumneavoastra la Banca Transilvania.

De exemplu, aplicatia BT Pay a fost actualizata cel mai recent in 11 februarie 2022, actuala versiune avand numarul 1.18.1 (cfb0d3402).

De aceea, pentru rezolvarea problemei trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon: 0264 308028.

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati prolema cu BT Pay.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Postat in data: 07 mart., 2022

6 raspunsuri la “BT Pay nu merge. Ce sa fac?

  1. Omer Leila

    Nu reusesc sa instalez aplicatia, am incercat de nenumarate ori si de fiecare data , dupa mai multe incercari ,primesc mesajul sa merg la banca sa-mi actualizez datele cu toate ca am facut-o de 2 ori .
    In urma cu cca 1an si jumatate am avut aplicatia pâna cand mi-a apărut o eroare si nu am mai putut sa o utilizez.
    Acum folosesc aplicatia Neo BT , dar mi-ar fi mai de folos BT Pay-ul pt a confirma platile on line.

    Reply
      1. Omer Leila

        am facut-o de mai multe ori , la fel cum nu am reusit sa instalez aplicatia in urma cu cca 1 luna cand am fost la o filiala BT sa-mi verifice datele . De atunci tot incerc dar degeaba.

        Reply
          1. Omer Leila

            XIAOMI Note 10Lite
            Am mai avut aplicatia , pâna acum cca an si jumatate, am folosit-o cam 6 luni cred, poate chiar mai mult

            Reply
            1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

              Telefonul Xiaomi Note 10 Lite, care are sistem de operare Android 10, este compatibil cu aplicatia BT Pay, pentru care e nevoie de Android minim 7.

              Problema ar putea fi cauzata de neactualizarea datelor personale, de aceea sfatul meu este sa luati legagura cu Banca Transilvania si sa verificati daca datele personale au fost actualizate.

              Reveniti va rog la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu BT Pay.

              Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 6 = 12