Cum ma conectez la aplicatia YOU BRD daca mi-am schimbat telefonul?

youbrd-aplicatie

Cum pot sa ma conectez la aplicația BRD pe telefon dacă numai am același număr de telefon?
Va rog să-mi răspundeți e foarte important pentru mine.
va mulțumesc anticipat:)


Raspuns

Stimate domn,

Daca v-ati schimbat telefonul sau aveti un numar nou de telefon, va trebui sa activati din nou aplicatia YOU BRD, la o unitate BRD.

Iata informatiile publicate de BRD:

„Descarci aplicația YOU BRD pe noul telefon și ne faci o vizită în orice unitate BRD. Urmezi instrucțiunile primite și apștepți a doua zi un telefon de la Echipa BRD din Contact Center, care vor parcurge împreuna cu tine procesul de instalare a aplicației YOU BRD.

Sfatul nostru este ca atunci când ți-ai reinstalat aplicația pe un telefon nou, să accesezi din meniul Altele – Device Management/Gestioneaza dispozitive și să ștergi vechiul telefon pe care ai avut instalată aplicația.

De asemenea, dacă consideri că există vreun risc de accesare al contului tău (poate ai avut salvat PIN-ul de acces în telefon, deși nu este recomandat), contactează-ne imediat ce ai constatat furtul la unul din numerele de aici, pentru a dezactiva rapid dispozitivul. Îți recomandăm să apelezi și operatorul de telefonie mobilă pentru blocarea cartelei SIM. „

Va rog sa reveniti la mine daca aveti probleme cu reactivarea aplicatiei YOU BRD.

Cu stima,

Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

8 raspunsuri la “Cum ma conectez la aplicatia YOU BRD daca mi-am schimbat telefonul?

  1. Lupu florentina

    Bună , vreau să îmi mut aplicația YOU BRD pe alt telefon , cum pot face asta ? Nu vreau schimbări sau altele … vreau doar să mut de pe un telefon pe altul

    Reply
  2. Naum Cristian

    Am aplicația You BRD și am o problema dc după ce mă autentific și instru pe aplicație mă scoate după cel mult 10 secunde?

    Reply
  3. Dorina

    Bună seara,am avut my brd activ și am schimbat telefonul,nu îl mai pot activa pe noul telefon,ce pot face..

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Daca v-ati schimbat numarul de telefon mobil, trebuie mai intai sa va actualizati datele personale la BRD.

      Puteti sa va actualizati datele personale fara sa mergeti la banca, online, pe site-ul BRD.ro, la acest link.

      Dupa ce va actualizati numarul de telefon, puteti instala si activa aplicatia myBRD pe noul telefon, cu ajutorul BRD.

      Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa va instalati aplicatia myBRD Mobile.

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 8 = 0