youbrd-aplicatie

De ce nu pot sa activez aplicatia YOU BRD?

Nu imi mai merge sa activez aplucatia YOU BRD, imi da eroare dupa ce bag cnp si nr de de telefon, imi zice ,,ups eroare, incercati mai tarziu,,. Ce pot sa fac?


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimate domn,

In prezent, activarea YOU BRD prin telefon este suspendata, de aceea trebuie sa mergeti la o unitate BRD.

„Suntem in procesul de imbunatatire tehnica a aplicatiei YOU BRD, activarea la distanta fiind suspendata temporar. Daca vrei sa iti activezi sau reactivezi aplicatia, te asteptam in cea mai apropiata agentie BRD”, a anuntat BRD.

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa activati aplicatia YOU BRD.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Postat in data: 21 ian., 2022

26 raspunsuri la “De ce nu pot sa activez aplicatia YOU BRD?

  1. Andronic Daniela

    Sunt probleme cu YOU BRD.
    NU FUNCȚIONEAZĂ!!!
    BANCA NU PERMITE CLIENȚILOR SA ACTIVEZE APLICAȚIA DE PE TELEFON!!! DE CE, DIN MOMENT CE AM PARCURS TOȚI PAȘII INDICAȚI, INCLUSIV FOTOGRAFIERE CARTE DE IDENTITATE ȘI SEFLIE, DECI, IMPLICIT, MI-AM DAT ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE?
    Am sunat la 021/3026161, am vorbit cu doi reprezentanți ai băncii, am furnizat toate datele cerute pentru identificare. Mi s-a spus ca problema va fi comunicata celor care se ocupa de YOU BRD și ca voi fi contactata.
    Mi se pare însă inadmisibil faptul ca banca nu reușește sa mențină funcțională YOU BRD 24 de ore din 24 și ca dorind s-o îmbunătățească nu face decat sa complice foarte mult lucrurile. Clienții își doresc o aplicație simpla, ușor de instalat și de descarcat pe telefoane care sa le asigure ACCESUL UȘOR ȘI RAPID, DE LA DISTANTA, FARA PIERDERE DE TIMP PE LA GHIȘEE, LA PROPRIUL LOR CONT, LA BANII LOR, MULTI SAU PUTINI, DUPĂ CAZ, DAR DE CARE SA POATĂ DISPUNĂ CUM DORESC ÎN MOMENTUL ÎN CARE AU NEVOIE SA FACĂ UN TRANSFER, SA ACHITE O FACTURA…. etc., etc., etcc.
    Ei bine, nu se poate!!! Totul se complica exagerat de mult și clientul e supus la „N” validări de parca prin aceasta aplicație s-ar trimite rachete intergalactice sau s-ar activa butonul nuclear!!!
    OK!!! AM ÎNȚELES!!!! TREBUIE SA EXISTE O PROTECȚIE A DATELOR BANCARE!!! DAR, CU O LIMITA TOTUȘI!!!
    Și ar mai fi ceva de zis : dacă aplicația nu este stabila și exista probleme ale soft-ului de ce a fost pusa la dispoziția clienților cărora li s-a cerut sa închidă aplicația veche MY BRD care funcționa și sa instaleze noua aplicație YOU BRD?

    Reply
  2. elena serban

    Idioata voastra aplicatie youbre de o luna se blcheaza mereu si nu o pot accesa….ati inlocuir mybred pe care o puteam accesa si pe pc cu o porcarie care nu merge…..trebuia implementata cind mergea bine.cea mai proasta banca.

    Reply
  3. Straiferd Emilian

    Bună ziua,
    Am schimbat telefonul și am mers la brd sa îmi activez noul telefon am primit contul acces de la banca după care am primit un sms cu un cod am pus o parola dar când vrea sa ma loghez aplicația se închide. Am fost pus sa fac aceasta operațiune ele multiple ori după ce am dezinstalat și instalația din nou și nici un rezultat banca sau e ca este de la telefon .Nu știu ce să-mi fac m-am saturat de drumuri la banca .Îmi puteți spune ce pot face.

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Este putin probabil ca problema activarii YOU BRD sa fie din cauza telefonului.
      De aceea, sfatul meu este sa sunati la call center-ul BRD, la telefon 021 302 6161, pentru a solicita activarea aplicatiei You BRD.
      Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat sau nu problema cu YOU BRD.

      Reply
    2. luk

      asa mergea și la mine, dar sa rezolvat prin ștergerea datelor you brd din tel. urmând calea:
      setări tel.
      aplicatii
      you brd
      stocare ștergeți date și memoria cache
      urmați din nou pași de activare you brd…

      Reply
  4. simona u.

    aceasta aplicatie nu merge de 24 de ore, nu pot face transfer intre conturi, e o mare bataie de joc; intr.o saptamina am reclamat deja de 3 ori, cel mai probabil o sa schimb banca

    Reply
  5. Mirela

    Am fost la banca, am primit contul de client, l.am introdus inclusiv parola și ….atât. aplicația se blocheaza, scrie „You BRD s-a oprit” și am obtiunile sa trimit feedback, sa închid sau să aștept. Deci nici cei din sucursala nu au putut să mă ajute, au făcut o sesizare și o să mă contacteze când o să primească răspuns.

    Reply
  6. Calauz Raluca

    Bună ziua!
    E a doua săptămâna consecutiv în care aplicația Youbrd se blochează. În fiecare luna ma prezint la o agenție brd pentru activare, deși dețin un telefon performant.
    Chiar nu puteți rezolva aceasta problema?
    Se întâmplă să am facturi restante din cauza acestei aplicații prost concepute. Cine îmi plătește penalitățile?
    Pt mine singura soluție este sa renunț la serviciile BRD.
    Multumesc

    Reply
  7. Octavia Lungu

    BRD vrea sa ne tina in fata băncii pentru activarea unui „produs” exista in magazin play.De ce nu îl dezactivați, sa nu mai putem face download? Doar pentru că mi-am schimbat telefonul BRD mă pedepsește sa stau să aștept o oră cel puțin având în vedere că ați redus enorm personalul, pentru că totul se face online….Îmi pare RAU CA sunt clientul acestei bănci de atâta timp, șică banca mă trateaza fara respect.Cat timp poate dura sa „îmbunătățiți” ceea ce deja funcționa?????

    Reply
  8. Andrei

    Se poate activa aplicatia youBRD telefonic, fara o vizita la sucursala BRD? De asemenea, cat va mai dura pana cand vom putea activa aplicatia pe baza CNP si a numarului de telefon? Va multumesc!

    Reply
      1. Alina Perju

        În cazul asta cred ca mai bine renunț la aplicație. Eu nu am bani de telefon de top și îmi face probleme ce necesita des resetare de fiecare data nu mai merge aplicatia eu nu am nici timp de drum la banca și nici nu mai am curajul sa merg imi e rușine de fetele alea. Plus ca atunci cand se fac viramentele you brd se „încarcă” nu mi da detalii. Aștept 3 zile. Pt ce sa mai dau 4 lei și ceva pe luna pt nimic?

        Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Aplicatia YOU BRD se poate descarca si functioneaza in orice tara, insa in prezent aplicatia se poate activa doar intr-o agentie BRD.

      „YOU BRD merge de oriunde, dar momentan instalarea aplicatiei trebuie autorizata intr-o agentie BRD”, precizeaza BRD.

      Puteti sa trimiteti un email la BRD, la adresa mybrdcontact@brd.ro, sa explicati situatia si sa lasati datele de contact pentru a fi sunat de reprezentantii bancii, in vederea solutionarii problemei, a precizat banca.

      Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa activati aplicatia YOU BRD.

      Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Aplicatia YOU BRD nu o puteti deschide pentru ca trebuie reactivata, daca ati schimbat telefonul, iar in prezent activarea aplicatiei se poate face doar in unitatile BRD, nu se poate prin telefon sau online.

      „Suntem in procesul de imbunatatire tehnica a aplicatiei YOU BRD, activarea la distanta fiind suspendata temporar. Daca vrei sa iti activezi sau reactivezi aplicatia, te asteptam in cea mai apropiata agentie BRD”, a anuntat BRD.

      Reprezentantii BRD mi-au transmis ca veti putea activa aplicatia YOU in momentul in care veti primi un SMS de la banca:

      „Activarea You se face momentan doar prin solicitare in unitatile bancii; activarea nu se face pe loc, ci atunci cand clientii primesc un sms care ii anunta ca pot descarca si instala aplicatia.

      Daca clientul a cerut activarea in agentie, urmeaza sa primeasca sms-ul care il va anunta ca poate descarca si activa aplicatia.”

      Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa activati aplicatia You BRD.
      Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti reactivarea aplicatiei YOU BRD.

      Cu stima,

      Vasile Pop-Coman
      jurnalist
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
  9. Horea Lapusan

    Ma numesc Horea Lapusan si numi da voie sa-mi activez You BRD am fost si la banca mia dat codul de client si numi da voie sa-mi actualizez dupa ce am introdus numaru de client

    Reply
      1. Gabriel Dumitrache

        Incerc să transfer niște bani fiului meu și nu merge aplicația ….ups a apărut o eroare , incercati mai târziu ! Când mai târziu ???? Că mă chinui de 3 ore luava-r dracu , așteaptă ăla banii ?

        Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


7 × = 7