„Nu mai pot intra in aplicație de o săptămână îmi dă eroare nu mai merge absolut deloc, am făcut actualizare și nimic.”
Raspuns
Stimată doamnă,
Aplicația YOU BRD a fost actualizată la începutul acestei luni, iar ulterior a avut probleme de funcționare, după cum s-au plâns și alți clienți ai băncii.
Clienții BRD spun că fie nu pot intra în aplicație, fie aceasta merge greu.
O posibilă cauză pentru nefuncționarea aplicației YOU BRD este versiunea de Android a telefonului dumneavoastră, dacă acesta este vechi.
Acum, aplicația YOU BRD funcționează acum doar pe telefoane cu sistem de operare Android minim 8.1, față de Android 5, cât era permis până acum.
De aceea, sfatul meu este să verificați dacă telefonul dumneavoastră este compatibil cu aplicația YOU BRD.
În caz contrar, trebuie să luați legătura cu BRD, pentru a cere soluționarea problemei cu aplicația.
Vă rog să reveniți, dacă aveți nevoie de ajutor cu aplicația YOU BRD.
Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamațiibănci.ro



Pingback: Rambursarea anticipată a creditelor BRD, posibilă și din aplicația YOU – Bancherul