Ups…a intervenit o problema. Cardul este deja adaugat in BT Pay. De ce???

bt-pay-probleme

„Din cauza unei probleme cu telefonul am fost nevoita sa il schimb si sa adaug iar in aplicatia BT Pay pe alt telefon. Dar imi apare mesajul “Ups…a intervenit o problema. Cardul este deja adugat in BT Pay. Si doar atat, in rest nu mai apare nimic, si vreau sa il fac ca sa imi pot vedea soldul si celelalte lucruri. Va multumesc!”


Raspuns

Stimata doamna,

Eroarea aparuta in procesul de adaugare a cardului in aplicatia BT Pay a Bancii Transilvania este cauzata, cel mai probabil, de aplicatia bancii.

Conform informatiilor publicate de Banca Transilvania, in cazul schimbarii telefonului, este nevoie de reinstalarea aplicatiei BT Pay si de adaugarea din nou a cardului in aplicatie.

„Mi-am schimbat telefonul, dar am același număr de telefon. Cum îmi reinstalez aplicația BT Pay?

„Reiei procesul de instalare al aplicației, prin descărcarea acesteia din magazinele dedicate, Google PlayHuawei App Galleryși App Store.

Apoi urmezi pașii de înrolare a cardului pe care îi găsești la întrebarea „Cum înrolez un card în BT Pay?”.

Banca Transilvania

De aceea, pentru rezolvarea problemei cu activarea BT Pay, trebuie sa luati legatura cu Banca Transilvania, la telefon 0264 308 028 sau *8028 .

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu activarea BT Pay.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Postat in data: 18 iun., 2022

2 raspunsuri la “Ups…a intervenit o problema. Cardul este deja adaugat in BT Pay. De ce???

  1. Onciu Mirela

    Buna ziua, Vreau sa adaug in BT PAY pe langa cardul meu si pe al sotului si imediat ce merg pe obtiunea adauga al card apare mesajul ~Ups…se pare ca a intervenit o eroare. Te rugam sa reincerci~. Am incercat de nenumarate ori si mesajul persista.
    Ce pot sa fac?

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


× 6 = 48