Cum inchid un cont Cetelem, daca nu-mi raspunde la telefon?

card-cetelem-inchidere

„Bună ziua. Încerc de mai multe zile să contactez pe cineva de la Cetelem pt a închide contul ( cardul) pe care l.am achitat în întregime. Bineînțeles , nu răspunde nimeni. Aștept câte 30-40 minute apoi îmi închid telefonul. Nu găsesc nicăieri un model pt cererea de închidere a contului . Vă mulțumesc pt eventualul răspuns”


Raspuns

Stimata doamna,

Daca Cetelem nu va raspunde la telefon, asa cum au reclamat si alte persoane, trebuie sa trimiteti cererea de inchidere a contului/cardului prin e-mail, la adresa: relatii.clienti@cetelem.ro, dupa care, eventual, puteti sa sunati pentru confirmarea inregistrarii cererii, la numerele de telefon 021 3051200 si 0750 100101. 

Cetelem ar trebui sa va raspunda la cerere, printr-o confirmare a inregistrarii acesteia si printr-o informare cu privire la termenul de solutionare, care nu ar trebui sa depaseasca 1-2 zile din data in care ati facut cererea.

Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati primit raspuns de la Cetelem cu privire la inchiderea contului si cardului.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

3 raspunsuri la “Cum inchid un cont Cetelem, daca nu-mi raspunde la telefon?

    1. Vasile Coman Post author

      Nu exista un model standard de cerere si nici nu este nevoie de asa ceva.

      Formulati o simpla fraza, in care solicitati inchiderea cardului, cu precizarile necesare, daca este nevoie, precum achitarea sumei datorate.

      Reply

Dă-i un răspuns lui Vasile Coman Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


6 + = 13