Cum mi se poate debloca accesul la MyBRD Net daca sunt in SUA si nu am telefon?

Revin disperata cu problema deblocarii brd net al subsemnatei. Telefonul de oringe este cu mine. Eu sunt in SUA nu in Europa. Nu pot activa roming, iar telefonul in SUA este incompatibil.Eu raman in State 6 LUNI ! Singura comunicare cu dvs este emailul.
Stiu ca normele bancare in general trebuiesc respectate. AR EXISTA si EXCEPTII pe care trebuie sa le folositi pentru PRESTIGIUL BANCII.
Am fost contactata prin email de salariatele BRD care au respectat norma bancara instiintindu-ma de ceea ce stiam, dar neacordandu-mi alta solutie VIABILA pentru mine.
CU SIGURANTA Dvs aveti alte posibilitati de rezolvare la nivel inalt, doresc ca problema mea sa fie rezolvata URGENT, sa se intertvina la nivelul cel mai inalt cu putinta. Ma simt BLOCATA si INUTILA pentru faptul ca nu pot accesa pagina mea personala.


Raspuns
brd_bancomat_atm_card_probleme_tehnice_reclamatiibanci

reclamatie myBRD Net

Stimata doamna,
Din pacate, nici la „nivel inalt”, cum spuneati, mai exact la nivelul purtatorului de cuvant al BRD, Traian Traicu, nu am reusit sa rezolv problema dumneavoastra, din simplul motiv ca acesta, responsabil cu comunicarea la BRD, nu a raspuns la solicitarea pe care i-am trimis-o luni dimineata, in care l-am rugat sa va rezolve problema.

In opinia mea, este inacceptabil ca un angajat responsabil cu comunicarea sa nu raspunda la un e-mail, cu atat mai mult cu cat este vorba de rezolvarea problemei unei cliente.

Sfatul meu este sa incercati sa luati legatura cu centrala BRD prin mijloacele de comunicare de mai jos si sa-i rugati sa gaseaca o solutie pentru a vi se debloca accesul la cont.

– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

– sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu in continuare.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Un comentariu la “Cum mi se poate debloca accesul la MyBRD Net daca sunt in SUA si nu am telefon?

  1. admin Post author

    Reprezentantul BRD, Traian Traicu, a revenit cu urmatorul raspuns: „Colegii mei au contactat-o pe doamna, vom folosi comunicarea directa cu dansa.”

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


8 + = 16