Cum pot sa activez token mobile in BRD Mobile?

Cum pot primi un cod nou de activare BRD Mobile? Doresc sa activez token mobile.


Raspuns
Date de contact BRD

Date de contact BRD

Stimate domn,

Pentru activarea tokenului mobil (digipass) din aplicatia de mobile banking a BRD (mybrd mobile) trebuie sa luati legatura cu banca, pentru a primi elementele de activare, adica:

– ID-ul de activare furnizat de BRD in momentul semnarii contractului
– Codul de activare, primit prin SMS pe numărul de telefon comunicat băncii

Pentru rezolvarea problemei, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:

– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

– sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

20 raspunsuri la “Cum pot sa activez token mobile in BRD Mobile?

  1. kelemen adalbert

    am 56 de ani , nu mai fac fata la cerintele digitalizari.
    nu sunt mai greu de cap decat trebuie .
    my brd a fost un serviciu bancar simplu de folosit prietenos si foarte util . tot ce este prietenos trebuie sa dispara .
    bineinteles s a inchis prin reziliere .
    acum i mi rog moartea cu you brd….. . este crunt .
    sper sa ma obisnuiesc cu noul sistem chit ca am inteles ca se ….. reactualizeaza permanent !
    i mi cer iertare pentru atitudine .
    kelemen adalbert

    Reply
  2. Alexandru Dodoiu

    Buna seara,
    Am sunat la banca, am incercat si prin chatul acesteia si toti au fost flecmatici,/sictiriti. Vi se pare normal ca banii mei sa fie „sechestrati” in asemenea maniera? Trebuie sa sun din alta tara de 10 ori pana prind pe cineva binevoitor sa ma ajute cu acel token? Banuiesc ca pentru inchiderea contului trebuie sa ma deplasez in tara, nu? Sa mai aud o data ca daca nu am CI de Romania nu exist?
    Multumesc,

    Reply
  3. Munteanu C

    Nicio banca nu mi-a creat atatea probleme ca BRD:
    -noaptea nu primesti SMS uri”sa nu te deranjeze” chiar daca faci operatii pe cont;
    -percepe comisioane daca scoti bani;
    -SMS ul nu-ti spune niciodata soldul contului.Am conturi in alte banci cum ar fi BTR sau ING si intotdeauna primesti soldul contului.
    -Istoricul facturilor este pe 12 luni in timp ce la alte banci ai istoric pe 24 de luni.
    …..
    -m-am logat pana pe 06.10.2020 fara token iar pe 07.10 primesc mesaj ca nu se mai poate din februarie!!
    Pana acum de ce s-a putut??
    M-am dus la banca sa activez tokenul mobil dar acum intrand pe calculator aplicatia nu ma lasa fiindca am trecut pe token?
    Am generat codul,l-am introdus in casuta si nu mi-l accepta!
    Ca sa nu blochez contul trebuie sa merg iarasi la banca.

    Reply
      1. Costel Munteanu

        Din luna ianuarie nu mai pot folosi aplicația MyBRD.
        Am fost la banca de 3 ori în februarie, martie, aprilie.
        Surpriza a fost că cei de acolo nu au reușit să rezolve situația și mi-au spus că voi fi sunat „de niste colegi”. Colegii nu au mai sunat. M-am dus din nou la banca.
        Mi-au spus că voi fi sunat. După vreo 3 săptămâni am primit un mesaj că pot să activez aplicația in cursul zilei respective.
        Mi s-a făcut greață de calitatea serviciilor oferite de francezi prin colaborarea cu românii.
        Nu am avut timp să activez aplicația in cursul zilei și am renunțat cu gândul să închid contul bancar.

        Reply
      2. Vasile

        Si eu o sa imi inchid contul ptr ca aveti asa proceduri greoaie si softuri care nu merg
        Luati si voi exemplu, uitati-va cum fac alte banci si simplificati procedurile
        Aveti si token-uri fizice, sau generator de parole? vorbesc de un gadget separat cum au alte banci, fara sa fie nevoie sa instalez pe telefon si pe urma sa nu mearga
        Am token de la Banca Transilvania si de la Unicredit care merg de ani de zile fara probleme

        Reply
  4. Andrei Cirstea

    Buna ziua,

    Sunt plecat din tara si nu reusesc sa activez My Brd Mobile dupa update la Ios 14.

    Am downloadat aplicatia.

    Mai am un telefon pe care functioneaza aplicatia si incers a adaug un nou terminal.

    Imi da codul dar SMS-ul nu mai vine.

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Stimate domn,

      Pentru activarea tokenului mobil (digipass) din aplicatia de mobile banking a BRD (mybrd mobile) trebuie sa luati legatura cu banca, pentru a primi elementele de activare, adica:

      – ID-ul de activare furnizat de BRD in momentul semnarii contractului
      – Codul de activare, primit prin SMS pe numărul de telefon comunicat băncii

      Pentru rezolvarea problemei, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:

      – Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

      – adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

      – sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

      Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

      Cu stima,
      Vasile Coman
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Stimate domn,

      Pentru activarea tokenului mobil (digipass) din aplicatia de mobile banking a BRD (mybrd mobile) trebuie sa luati legatura cu banca, pentru a primi elementele de activare, adica:

      – ID-ul de activare furnizat de BRD in momentul semnarii contractului
      – Codul de activare, primit prin SMS pe numărul de telefon comunicat băncii

      Pentru rezolvarea problemei, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:

      – Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

      – adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

      – sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

      Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

      Cu stima,
      Vasile Coman
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
    1. admin Post author

      Pentru ID, trebuie sa sunati la call-center-ul BRD, la telefon: 0213026161

      Reveniti la mine daca nu reusiti.
      Vasile Coman
      0723292899

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


4 + = 8