„Buna ziua am deschis cont nou la nikel și nu știu ce am făcut pe aplicația de numai îmi apare cardul ma puteți ajuta ca nu prea înțeleg franceza !mulțumesc frumos”
Raspuns
Stimata doamna,
Asta inseamna ca ati blocat cardul si trebuie facut altul nou, dupa cum va apare in aplicatia Nickel: „Votre carte a bien ete opposee”.
Probabil ca ati apasat din greseala pe butonul de anulare a cardului (opposee), atunci cand ati vrut sa majorati limita de plati si retrageri de pe card.
Dupa cum vedeti in aplicatie, mai jos, trebuie sa comandati un nou card, pe care puteti sa-l luati de la o tutungerie (tabac), pe baza codului primit prin SMS.
Va rog sa reveniti daca aveti probleme cu aplicatia sau cardul Nickel.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Am o întrebare dacă suntem sot /soție se pot pune ambele salari pe un cont !mulțumesc frumos!
Da, se pot pune ambele salarii pe acelasi card.
scuzati ca va tot deranjez eu din câte am înțeles dacă merg la o turungerie cu codul ala de acol îmi da alt card
Exact asta va spune in mesaj, trebuie sa mergeti sa luati un nou card cu buletinul si cu codul primit in mesaj.