De ce nu mai apare cardul in aplicatia Nickel?

aplicatia nickel card problema

„Buna ziua am deschis cont nou la nikel și nu știu ce am făcut pe aplicația de numai îmi apare cardul ma puteți ajuta ca nu prea înțeleg franceza !mulțumesc frumos”


Raspuns

Stimata doamna,

Asta inseamna ca ati blocat cardul si trebuie facut altul nou, dupa cum va apare in aplicatia Nickel: „Votre carte a bien ete opposee”.

Probabil ca ati apasat din greseala pe butonul de anulare a cardului (opposee), atunci cand ati vrut sa majorati limita de plati si retrageri de pe card.

Dupa cum vedeti in aplicatie, mai jos, trebuie sa comandati un nou card, pe care puteti sa-l luati de la o tutungerie (tabac), pe baza codului primit prin SMS.

Va rog sa reveniti daca aveti probleme cu aplicatia sau cardul Nickel.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

4 raspunsuri la “De ce nu mai apare cardul in aplicatia Nickel?

  1. n

    scuzati ca va tot deranjez eu din câte am înțeles dacă merg la o turungerie cu codul ala de acol îmi da alt card

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 − = 2