Este legal sa-mi ia comision la cardul de student BCR?

card student bcr

„Buna ziua, am intampinat o problema la faimosii BCR, am deschis acum cateva luni un cont, am intrebat concret si am spus ca pentru studenti, mi s-a spus ca da, am intrebat de comisioane sau alte plati aditionale, au zis ca nu exista, astazi ma trezesc cu o suma de bani pe minus, cica un comision de administratie, sun frumos la call center, mi se explica ca nu am respectat niste criterii, ii spun ca nu mi-au fost prezentate criterii, si imi spune constant ca am datorie la ei. Este legal?”


Raspuns

Stimata doamna,

Cardul de student BCR, in cadrul pachetului „Contul George pentru studenti” nu are comision de administrare, cu conditia sa se efectueze lunar cel putin o tranzactie cu cardul sau din aplicatie.

Daca nu ati stiut de aceasta conditie, in conditiile unei informari deficitare din partea bancii, dupa cum spuneti, atunci sfatul meu este sa faceti o reclamatie la banca, in care sa solicitati anularea comisioanelor percepute pana acum, motivand ca nu ati fost informata in mod adecvat cu privire la conditiile de utilizare a cardului.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatie primit de la BCR.

Cu stima,

Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

2 raspunsuri la “Este legal sa-mi ia comision la cardul de student BCR?

  1. se

    Buna ziua,
    Vin cu raspunsul din partea lor, unul lipsit de respect, dupa multe discutii ieri la callcentre (unde mi s-a spus ca scrie in contract si e vina mea ca nu stiu), am facut o programare astazi intr-o sucursala, am discutat frumos cu domnisoara, care nu mi-a dat nicio alta varianta, ba din contra, cica nici macar nu aveam card de student, chiar daca in ziua deschiderii cardului, am lasat o adeverinta de la facultate si o copie dupa legitimatia de student, si am specificat clar ca doresc card pentru student, a trebuit sa platesc taxa de administrare, citez „Asta e culmea, cum sa fi cerut alt card, aberați, este imposibil sa nu fi fost informata, aveti si un contract pe care trebuia sa-l cititi, trebuie sa platiti pentru a putea inchide contul, nu se face nicio anulare a comisioanelor” , i-am spus dinnou ca nu mi-a specificat nimeni despre aceasta taxa, chiar daca am intrebat de la inceput, inainte sa imi deschid contul, nu a interesat-o. Nu am avut bani schimbati, a trebuit sa pun mai mult decat era necesar pentru acea taxa pe card, si au mai procesat inca odata acea suma, (taxa era de 8 lei, eu am mai avut 0,13 lei pe card, scria ca am o suma de -7,83 , ulterior am depus 100, mi-au retinut acei 7,83, dar si inca 8 lei, care nu scria in aplicatie inainte sa depun banii, am observat cand am vrut sa scot 90 si imi spunea fonduri insuficiente) habar nu am de ce, deoarece nu mai am acces la aplicatia lor sa vad tranzactiile.

    Ramasese suma de 4 lei pe card, pe care nu mi-a mai dat-o nimeni inapoi, chiar daca pe foaia pe care am semnat-o scrie ca mi-au fost restituiti banii care mai erau in cont.

    Domnisoara m-a dat afara ulterior inchiderii, zicand ca are si alte programari, fara sa-mi dea vreo explicatie pentru taxa care s-a procesat inca odata si acei 4 lei. Nu mai vreau sa ma cert cu nimeni, pentru ca stiu ca nu am nicio putere pentru a-mi face dreptate.

    V-am scris in primul rand pentru a va multumii pentru indrumare, si pentru a sti si dvs aceasta situatie, poate o publicati pe site, sa nu mai pateasca cineva asa ceva.
    Inca odata, va multumesc frumos!
    O zi frumoasa!

    Reply
    1. Vasile Coman Post author

      Pacat ca angajata bancii s-a purtat astfel cu dumneavoastra, frumos ar fi fost sa va inapoieze comisioanele si sa mentina relatia cu dumneavoastra pe termen lung.

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


8 − = 4