Intesa Sanpaolo Bank nu răspunde la telefon. Ce pot să fac, să-mi rezolv problema cu aplicația?

problema aplicatia intesa sanpaolo bank

„Nu pot accesa aplicația First Bank , am șters aplicația pentru a o actualiza, dar acum nu mai știu care este numărul de utilizator, ci doar parola.
Am sunat la First Bank și la Intesa Sanpaolo și nu răspunde nimeni la telefon, am încercat la 3 numere, și la First Bank și la Intesa. Îmi spune că numărul apelat nu răspunde. Am încercat și la 0800.800.888 și la 021.303.69.69 și la 0800.801.802. Am trimis și mesaj de pe site-ul Intesa, dar n-am primit nicio confirmare de trimitere sau vreun răspuns.
În oraș la mine nu au sediu. Ce pot să fac?”


Raspuns

Stimată doamnă,

Într-adevăr, am verificat și eu și banca Intesa nu răspunde la niciun număr de telefon de contact.

Cauza este o problemă tehnică a băncii cauzată de migrarea foștilor clienți First Bank la Intesa, după cum a anunțat banca.

Intesa a anunțat că au fost probleme de funcționare a aplicației de internet/mobile banking, precum și cu telefoanele băncii.

Mai mulți clienți ai băncii s-au plâns că nu pot accesa aplicația băncii și nici nu pot suna la bancă.

Problema este că nici Intesa nici First Bank nu a anunțat pe site-ul său problemele de funcționare ale aplicației și call-center-ului, astfel că nu puteați ști care este cauza problemei.

De aceea, sfatul meu este să așteptați soluționarea acestor probleme ale băncii și să încercați să accesați aplicația mai târziu.

Cu stimă,

Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamațiibănci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


2 + 1 =