„Bună ziua, am aplicația Bt pay de câteva zile, eu locuind în Cipru, de când m-am reîntors nu mai pot folosi aplicația pe motiv de neconectare la internet, eu fiind conectata și folosind fără probleme alte aplicații, dacă mi-ati putea da un sfat cu ce este de făcut? Mulțumesc.”
Raspuns
Stimata doamna,
Pot fi mai multe motive pentru care aplicatia BT Pay nu functioneaza, chiar daca sunteti conectata la internet.
Iata cateva sfaturi pentru remedierea problemei cu BT Pay:
- Verificati daca aplicatia BT Pay este actualizata cu ultima versiune din Google Play, daca aveti telefon cu Android, App Store, daca aveti iPhone, sau Huawei App Gallery;
- Opriti si reporniti telefonul, pentru resetarea aplicatiei;
- Daca aplicatia BT Pay nu functioneaza in continuare, dezinstalati aplicatia si activati-o din nou (vezi aici pasii pentru instalarea BT Pay)
- Daca aplicatia nu functioneaza nici dupa ce ati reinstalat-o, cel mai probabil exista o problema de functionare a acesteia, caz in care trebuie sa luati legatura cu Banca Transilvania, la numarul de telefon dedicat romanilor care nu sunt in tara: 0264.303.003
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia BT Pay.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro