Aplicatia mybrdnet nu functioneaza. Am facut sesizare si intr-o saptamana nu s-a rezolvat nimiv. Raspuns la email ioc. Ce este de facut?

Aplicatia mybrdnet nu functioneaza. Am facut sesizare pe 14, 17, 20 noiembrie 2014 si intr-o saptamana nu s-a rezolvat nimic. Raspuns la email ioc. Ce este de facut?


Raspuns

Stimate domn,

Doar cu ajutorul reprezentantilor bancii puteti rezolva problema mybrd net, serviciul de internet banking al BRD.

Va rog sa contactati banca prin telefon sau Facebook, daca nu ati primit raspuns prin email:

Adresa de Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale

Sunati la call-centerul bancii, la urmatoarele telefoane:

– 021 302 61 61, numar apelabil in orice retea de telefonie

*BANCA (*22622), numar cu tarif normal, apelabil din retelele de telefonie Orange sau Vodafone

– tel verde: 0800 803 803

Va rog sa reveniti daca nu rezolvati problema sau daca aveti nevoie de noi informatii, oricand mai aveti o probema cu vreo banca,

Cu stima,
Vasile Coman

Un comentariu la “Aplicatia mybrdnet nu functioneaza. Am facut sesizare si intr-o saptamana nu s-a rezolvat nimiv. Raspuns la email ioc. Ce este de facut?

  1. radu

    la fel si in cazul meu aplicatia mybrd nu functioneaza nu primesc sms de confirmare a tranzactiilor, la sesizari nu am primit nici un raspuns, iar in urma ultimei discutii cu un operator mi sa recomandat sa schimb reteaua de telefonie, servicii „perfecte” marca BRD, restul comentarilor sunt de prisos

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


× 6 = 48