Aplicația Smart Mobile nu functionează. Ce pot sa fac?

disponibilitate servicii raiffeisen

„Aplicația Smart Mobile nu functionează.de ieri. Am eșuat în logare și mi spune să aștept 24 de ore.”


Raspuns

Stimata doamna,

Conform informatiilor publicate de Raiffeisen Bank, in pagina privind disponibilitatea serviciilor (vezi foto), aplicatiile bancii nu sunt functionale in prezent.

Banca a raportat un incident informatic in data de 21 februarie 2023, in urma caruia nu au putut fi utilizate, pe parcursul respectivei zile, aplicatiile de mobile/internet banking, printre care si Smart Mobile.

Anuntul bancii:

„Dragi clienți,

⚠ Momentan întâmpinăm un incident care impactează:

– Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice;
– Raiffeisen SmartToken; 
– Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice; 
– Raiffeisen Online pentru clienți persoane juridice;
– Raiffeisen Smart Business; 
– Noul Raiffeisen Online IMM; 
– OpenBanking (AISP/PISP/CISP). 

✅ Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor pe website-ul băncii, accesând următorul link: https://www.raiffeisen.ro/…/disponibilitatea-serviciilor/.

🔍Cauza este în curs de remediere.

📞 Dacă aveți nevoie de blocarea unui card sau alte operațiuni urgente, vă rugăm să sunați în call center-ul băncii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate).

🤝 Mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate!”, conform unui anunt al Raiffeisen, pe Facebook.

Clientii Raiffeisen s-au plans ca intampina deseori probleme cu functionarea aplicatiilor:

– „Tot timpul sunt probleme la voi ! Aplicația nu mi merge niciodată! Abia aștept să mă mut de la voi !”

– „Când nu ați întâmpinat un incident?”

– „Cea mai proasta banca din toate punctele de vedere!
Eu mi am închis conturile de mult😀🙈”

– „Mereu sant probleme la voi!”

– „Voi întâmpinați aproape mereu incidente”

Un client reclama ca banii depusi la un bancomat nu se regasesc in cont:

„Raiffeisen Bank banii depuși ieri pe cont la 16:42 printr-un bancomat încă nu se găsesc nici acum pe cont!!! E grav!”

Sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Raiffeisen cu privire la nefunctionarea aplicatiilor.

Puteti face reclamatia catre Raiffeisen prin e-mail, la adresa: centrala@raiffeisen.ro, sau completati formularul de pe site-ul bancii, la acest link: reclamatii Persoane Fizice.

Vedeti procedura Raiffeisen de solutionare a reclamatiilor in acest articol.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatie primit de la Raiffeisen.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


× 9 = 18