Bancomatul Unicredit s-a blocat si nu mi-au intrat banii in cont. Ce pot sa fac?

unicredit bancomat

Incercand sa depun bani pe automatul de la unicredit banii s-au blocat respectiv nu a fost creditat contul si o eroare a aparut pe chitanta, am facut sesizare in suc bancii si mi-au dat timp de solutionare 30 zile, nu este un termen prea mare?


Raspuns

Stimate domn,

Intr-adevar, termenul de 30 de zile pentru solutionarea unei probleme urgente, precum nealimentarea contului cu banii depusi in bancomat, este prea mare.

O astfel de problema ar trebui rezolvata in cel mult o zi, pentru a putea beneficia de banii dumneavoastra depusi in banca.

Am trimis la Unicredit reclamatia dumneavoastra, iar raspunsul bancii este urmatorul:

„Termenul de 30 zile maxim comunicat este unul general pentru diverse solicitari adresate Bancii, agreat prin Conditiile Generale de Utilizare care guverneaza relatia contractuala client-banca.

Acest termen maxim variaza in functie de complexitatea solicitarii.

Clientii pot apela Info Center pentru a li se comunica stadiul solicitarilor lor (+40 21 200 2020 apel tarif normal in reteaua fixa Orange Romania Communications; *2020 apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Mobile, Vodafone; EMAIL – INFOCENTER@UNICREDIT.RO

Unicredit

Asadar, sfatul meu este este sa luati legatura cu Unicredit si sa intrebati care este stadiul rezolvarii reclamatiei dumneavoastra privind nefunctionarea automatului la care ati depus bani.

Va rog sa reventi la mine cu raspunsul Unicredit.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 1 = 3