Cat dureaza un transfer bancar din Germania, de la Reiffaisen Bank, in contul meu Revolut?

revolut aplicatie

„Mi s-a făcut un transfer bancar din Germania, de la Reiffaisen BANK, in contul lei de 100€ pe Revolut și încă nu mi-au intrat in cont..am vorbit cu cine mi-a făcut transferul și mi-a zis ca nu contează ca este contul in lei sau euro, am zis sa meargă la banca sa vada ce s-a întâmplat ca mie nu mi-au intrat banii..transferul făcut pe data de 13 Februarie
Tare mult mi-as dori să-mi dați un răspuns!
Seara Frumoasa!”


Raspuns

Stimata doamna,

Intr-adevar, nu conteaza in ce moneda este contul dumneavoastra, banii pot fi transferati.

Transferul in euro de la Raiffeisen Bank din Germania in contul dumneavoastra Revolut poate dura pana la 5 zile sau chiar mai mult, daca socotim si cele doua zile nelucratoare din week-end, conform informatiilor publicate de Revolut.

In cazul dumneavoastra, dat fiind ca au trecut sapte zile de la trimiterea banilor, fara week-end, s-ar putea sa fi o problema cu transferul, motiv pentru care ar trebui sa verificati cateva lucruri, si anume:

  • sa va uitati in aplicatia Revollut daca banii au fost primiti in alta moneda decat in lei;
  • iar cel care v-a trimis banii sa verifice daca datele contului dumneavoastra sune cele corecte si sa intrebe la banca daca este vreo problema cu transferul

Iata informatiile publicate de Revolut:

Ce ar trebui să fac dacă un transfer nu îmi sosește în contul Revolut?

Majoritatea transferurilor se finalizează în intervalul estimat. În unele cazuri rare, pot apărea anumite probleme între momentul tranzacției și momentul în care fondurile vor fi creditate în contul tău.

Dacă transferul nu a ajuns în contul tău Revolut, urmează acest ghid.

Ce pot face dacă transferul a depășit intervalul de timp?

  1. Verifică-ți conturile Revolut: mergi la ecranul principal în aplicație, dă clic pe săgeata mică din dreapta soldului și verifică dacă transferul a fost primit în altă monedă
  2. Obține o confirmare de transfer de la banca expeditoare: poți contacta banca și solicita o confirmare de transfer. Nu uita că documentul trebuie emis de bancă și trebuie să conțină numele și codul IBAN al expeditorului, numele și codul IBAN al beneficiarului, data și suma. Dacă este un transfer internațional SWIFT, poți solicita și un MT103. Dacă transferul a fost făcut de altcineva, contactează persoana respectivă, pentru ca aceasta să poată solicita informațiile de la banca sa
  3. Verifică detaliile din confirmarea transferului: identifică „detaliile contului” pentru un anumit tip de transfer în aplicație (atenție la greșelile de tastare). Dacă detaliile nu se potrivesc, contactează banca expeditoare pentru ajutor suplimentar
  4. Solicită băncii expeditoare să localizeze transferul: dacă detaliile transferului sunt corecte, contactează banca expeditoare pentru a încerca să urmărească transferul, ceea ce ii permite să-l localizeze și să-l direcționeze corect
  5. Cere-ne ajutor pentru a găsi transferul: dacă banca a găsit transferul la destinație, discută pe chat cu noi, furnizează-ne confirmarea primită de la banca expeditoare și (dacă se poate) un „MT103” pentru transferurile trimise prin SWIFT.

Nu uita că se poate urmări un transfer numai dacă intervalul de timp a trecut deja.

Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat sau nu problema cu transferul de bani.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 × = 9