Cum inchid cardul Cetelem? Nu-mi raspunde nimeni la telefon.

card-cetelem-inchidere

„Am o problemă cu închiderea cardului Cetelem…
În 05.09.2019, am achiziționat în rate, (printr-un contract de credit) de la Flanco, un TV și un telefon, pe care le-am achitat înainte de termen, însă problema mea este că după ce am primit cardul prin poștă, nu l-am activat, iar de câte ori am sunat la Cetelem, pentru a închide cardul, nu mi-a răspuns nimeni.
Vă rog din suflet să mă ajutați…au cam trecut ceva ani…”


Raspuns

Stimata doamna,

Daca nu ati reusit sa luati legatura cu Cetelem pentru inchiderea cardului, va trebui sa trimiteti o reclamatie, in vederea solutionarii problemei.

Reclamatia catre Cetelem puteti sa o trimiteti prin e-mail, la adresa: sesizari.relatiiclienti@cetelem.ro.

Daca nu puteti transmite un e-mail, trimiteti reclamatia catre Cetelem (BNP Paribas), printr-o scrisoare prin posta, la adresa:

BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala Bucuresti

Adresa: Sos. Pipera nr. 46D-46E-48, Oregon Park, Cladirea C, etaj 6, Bucuresti, Sector 2, 020309.

In reclamatie trebuie sa va plangeti ca nu vi s-a raspuns la telefon si sa solicitati inchiderea cardului.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Cetelem.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

Un comentariu la “Cum inchid cardul Cetelem? Nu-mi raspunde nimeni la telefon.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


8 + 6 =