Cum pot sa primesc parola la internet banking daca mi-am schimbat numarul de telefon?

Cum pot sa imi recuperez parola la my BRD Net, daca intre timp mi-am schimbat numarul de telefon? (primesc parola la numarul principal declarat)


Raspuns
Date de contact BRD

Date de contact BRD

Stimata doamna,

Pentru a putea primi parola pe noul numar de telefon, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:

– sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

2 raspunsuri la “Cum pot sa primesc parola la internet banking daca mi-am schimbat numarul de telefon?

  1. Neamtu Daniela

    Buna ziua. Sunt de câteva săptămâni la banca si nimeni nu îmi răspunde . Stau in asteptare si zeci de minute si nimic. Sun din strainatate. Asa ceva nu este posibil. Mi-am schimbat numărul de telefon. Parola ce am avut-o la my.brd.net nu mai este disponibila. Deci eu nu am acces la acest cont, dar plătesc

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


2 − 1 =