De ce nu merge aplicatia Raiffeisen?

problema smart mobile raiffeisen

Raspuns

Stimata doamna,

Este posibil ca problema de functionare a aplicatiei Raiffeisen (Raiffeisen Smart Mobile PF in Google Play si Noul Raiffeisen Smart Mobile in App Store) sa fie cauzata de faptul ca aceasta a fost recent actualizata cu o noua versiune.

De aceea, sfatul meu este sa va actualizati aplicatia la ultima versine si sa incercati din nou sa o accesati.

Daca si dupa actualizare, aplicatia Raiffeisen nu functioneaza, urmati sfatul furnizat de banca, si anume sa stergeti datele aplicatiei, sa goliti memoria cache a aplicatiei, iar ulterior sa va logati din nou, dupa ce faceti urmatoarele setari la telefon: Settings > Applications > Smart Token/Smart Mobile > Clear Data + Clear Cache.

Pentru iPhones cu iOS: Settings > IPhone storage > Apps > Offload app data.

Daca sunt in continuare probleme cu aplicatie, sunati la Raiffeisen, la numerele de telefon *2000 sau din strainatate la 004021 306.30.02.

Va rog sa reveniti pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu aplicatia Raiffeisen.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


8 + 5 =