De ce nu pot sa instalez aplicatia BT Pay?

bt pay aplicatie

„De 2 zile încerc să instalez bt pay si în zadar. Mare brambureala!!! Ba id de logare, ba parola de internet banking!!! Nu funcționează!!!”


Raspuns

Stimata doamna,

In prezent aplicatia BT Pay este functionala, dupa cum am verificat personal si conform informatiilor de pe site-ul Bancatransilvania.ro, la starea serviciilor.

ID-ul de logare in aplicatiile BT24 sau NeoBT il puteti afla astfel:

  1. In aplicatia BT24 Mobile Banking, mergeti la „Mai mult”, apoi la „ID-ul meu in BT24”;
  2. ID-ul de logare il gasiti si in e-mailul primit de la Banca Transilvania, dupa activarea aplicatiei sau in hartia primita in unitatea bancara.
  3. ID-ul de logare in NeoBT il puteti afla si pe site-ul Bancatransilvania.ro, cu ajutorul chatbotului Ino, dupa identificarea online.
  4. Daca nu ai reusit in pasii de mai sus, puteti merge la o unitate BT, pentru a primit ID-ul de logare.

Pentru a-ți înrola un card BT în aplicația BT Pay, trebuie să urmezi pașii de înregistrare din aplicație și să introduci codul CVV pentru fiecare dintre cardurile pe care vrei să le folosești.

Dacă nu ai cont deschis la BT și vrei să îți adaugi cardurile tichet de masă, trebuie să introduci manual datele de pe card (număr card, nume și prenume, așa cum apar ele pe card, data expirării și codul CVV – cele 3 cifre de pe verso-ul cardului).

Pentru a-ți reseta parola la BT24 Internet Banking, ai mai multe opțiuni:

  1. Prin aplicația BT24 Mobile Banking: din meniul Acasă – Opțiuni rapide – Schimb parola BT24.
  2. Prin aplicația BT24 Internet Banking: la secțiunea „Mi-am uitat parola”, din pagina de logare BT24. Trebuie să îți scrii numele și prenumele, ID-ul de logare și CNP-ul, pentru a ne asigura că ești chiar tu. Primești o parolă temporară pe care te sfătuim să o introduci manual nu cu copy paste. Mai apoi, trebuie să adaugi codul de verificare și să selectezi „Schimbă parola”.
  3. Poți cere reemiterea parolei și în orice unitate BT, gratuit și rapid.

Va rog sa reveniti la mine, daca aveti probleme cu aplicatiile de la Banca Transilvania.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 7 = 2