De ce nu pot sa intru pe siteul internet banking?

De ce nu pot sa intru pe siteul internet banking? Nu imi davoie deloc… Am tot incercat de pe orice si nu imi da voie.


Raspuns

Stimate domn,

Pot fi mai multe cauze pentru care nu puteti accesa contul online la BRD: serviciul de internet bankig poate fi intrerupt temporar, parola de acces poate fi expirata sau serviciul de internet (myBRD net) sau mobile banking (myBRD mobile) a devenit inactiv, pentru neplata abonamentului lunar.

Pentru rezolvarea problemei, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

– sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


6 − 5 =