Mi s-a blocat contul George cu eroarea 300.9, ma aflu un străinătate, ce pot sa fac?

george-eroare-aplicatie

„Buna ziua ,
Mi s-a blocat contul George cu eroarea 300.9, ma aflu un străinătate, ce pot sa fac?”


Raspuns

Stimate domn,

Eroarea la accesarea aplicatiei George BCR ar putea fi cauzata de ultima actualizare a acesteia sau de noua cerinta privind sistemul de operare Android, versiunea minim 8, necesara pentru rularea aplicatiei.

Sfatul meu este sa verificati in Google Play sau App Store daca aveti actualizata aplicatia George si daca telefonul pe care o aveti instalata are Android minim 8 sau iOS minim 15.5, in cazul iPhone.

Daca nu este vorba de aceste probleme, atunci va sfatuiesc sa luati legatura cu BCR, pentru a afla daca nu exista o alta problema cu contul dumneavoastra.

Puteti lua legatura cu BCR prin telefon, la numarul 021.407.42.00, din strainatate sau prin e-mail: contact.center@bcr.ro.

Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia George BCR.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 1 = 4