Nu pot sa ma autentific cu parola noua la internet banking myBRD Net, cea veche a expirat. Ce fac?

A expirat parola la internet banking myBRD Net, am incercat din calculator. Am introdus parola veche, apoi pe cea noua, iar am introdus parola noua, am dat pe autentificare, dar mereu spune ca autentificarea a esuat.


Raspuns
Date de contact BRD

Date de contact BRD

Pentru rezolvarea problemei, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:

– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

– sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


7 + = 11