Nu pot sa-mi accesez contul BRD, am scris corect codul si parola, ce trebuie sa fac?

Nu pot sa-mi accesez contul, am scris corect codul si parola, ce trebuie sa fac?


Raspuns
Date de contact BRD

Date de contact BRD

Stimata doamna,

Sunt mai multe cauze pentru care puteti avea probleme de acces la contul bancar online: serviciul de internet bankig poate fi intrerupt temporar, parola de acces poate fi expirata sau serviciul de internet (myBRD net) sau mobile banking (myBRD mobile) a devenit inactiv, pentru neplata abonamentului lunar.

Pentru rezolvarea problemei, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

– sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 1 = 0