Reziliere contract Vodafone fara succes! Ce pot sa fac?

vodafone-reclamatie-abonament

Buna ziua! Acest mesaj le-am trimis celor de la Vodafone si încă o mie de apeluri și mers in magazin la vivo center floresti însă fără un răspuns, au spus sa aștept, a trecut jumate de an fără un răspuns. va rog sa ma ajutați sau ce pot face mai departe, mulțumesc!

„Buna ziua! Am încercat in nenumărate ori sa reziliez telefonic cât și in magazin contractul pe motivul ca nu am semnal in apartamentul unde locuiesc, dar fără a putea rezolva ceva. am sunat de pe numărul meu personal pentru a spune problema routerului și a cartelei ca nu am semnal in casa și merge dezastru și nu au făcut nimic doar sa aștept.

Am spus ca vreau rezilierea ca nu pot folosi serviciile voastre însă fără succes. v-am atașat una din dovezi și nu mi se pare just sa faceți așa ceva cu clienții voștri care vor rezilierea.

Ce teapa! nu este vina noastră ca voi nu aveți acoperire pe zona unde locuiesc, am fost in magazin din prima luna și am semnalat problema semnalului și nu s-a luat nici o măsura, am plătit aproape 7 luni fără sa ma bucur de servicii, chiar am ajuns bătaie de joc! va rog luați o măsura serioasă nu vorbe și tragerea la răspundere a vinovaților!

Altfel promit ca utilizez toate căile competente sa îmi rezolve speța in cauza! Acuma sa aștept sa ma caute executorul din cauza voastra ca nu ne-am înțeles amiabil !!!!!
Aștept un răspuns clar nu doar sa fiu dusă cu vorba!”


Raspuns

Stimata doamna,

Vodafone ar trebui sa accepte rezilierea contractului din vina sa, dat fiind ca nu aveti semnal acasa.

Prin refuzul de reziliere a contractului, Vodafone poate fi acuzata de abuz si de conduita incorecta fata de dumneavoastra.

De aceea, trebuie sa faceti o reclamatie la Vodafone, prin telefon, prin email sau pe site-ul Vodafone.ro.

Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone

Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.

„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Vodafone la reclamatie, pentru a va ajuta sa rezolvati problema, printr-un acord amiabil sau cu ajutorul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Un comentariu la “Reziliere contract Vodafone fara succes! Ce pot sa fac?

  1. Andrei Constantin

    Angajatii Vodafone lasa de dorit. Am cerut sa vad si eu lista cu preturi la abonament, nu au? Sa fie pusa la loc vizibil, sa ne alegem noi ce abonament vrem, nu ce ofera ei. Semnal slab sau de loc in com.Varasti aproape de Bucuresti, in casa nu ai semnal, se pierde. Din aceste motive enumarate mai sus cind expisa contractu anulez abonamentu.

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


3 × = 27