„Buna seara. Va rog, am refinanțat creditul de la TBI,am solicitat adeverință ptr închiderea contului,banii au intrat un contul lor. De 8 zile tot trimit mailuri,am fost și în agenție și nimic. Îndrumați mă ce sa fac? Mulțumesc!”, intreaba o cititoare.
Raspuns
Stimata doamna,
TBI Bank ar fi trebui sa va trimita adeverinta pentru inchiderea contului imediat dupa ce a incasat banii aferenti refinantarii.
Nu este justificata o intarziere atat de mare, de peste o saptamana, pentru primirea unei dovezi necesara pentru refinantarea creditului.
Pentru rezolvarea problemei, sfatul meu este sa apelati la CSALB (Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor Bancare), in vederea gasirii unei solutii amiabile pentru solutionarea acestui litigiu.
Luati legatura cu CSALB prin intermediul site-ului CSALB.ro sau la numarul de telefon 021.94.14.
Reprezentantii acestei institutii va vor ajuta gratuit si rapid sa rezolvati amiabil litigiul cu TBI.
Va rog sa reveniti, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu TBI prin intermediul CSALB.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro