TBI nu vrea sa-mi dea adeverita pentru inchiderea contului. Ce pot sa fac?

tbi bank reclamatie refinantare

„Buna seara. Va rog, am refinanțat creditul de la TBI,am solicitat adeverință ptr închiderea contului,banii au intrat un contul lor. De 8 zile tot trimit mailuri,am fost și în agenție și nimic. Îndrumați mă ce sa fac? Mulțumesc!”, intreaba o cititoare.


Raspuns

Stimata doamna,

TBI Bank ar fi trebui sa va trimita adeverinta pentru inchiderea contului imediat dupa ce a incasat banii aferenti refinantarii.

Nu este justificata o intarziere atat de mare, de peste o saptamana, pentru primirea unei dovezi necesara pentru refinantarea creditului.

Pentru rezolvarea problemei, sfatul meu este sa apelati la CSALB (Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor Bancare), in vederea gasirii unei solutii amiabile pentru solutionarea acestui litigiu.

Luati legatura cu CSALB prin intermediul site-ului CSALB.ro sau la numarul de telefon 021.94.14.

Reprezentantii acestei institutii va vor ajuta gratuit si rapid sa rezolvati amiabil litigiul cu TBI.

Va rog sa reveniti, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu TBI prin intermediul CSALB.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 3 = 5