TBI nu vrea să-mi închidă creditul, pentru refinanțare. Ce pot să fac?

tbi bank banca ruseasca

„Dupa ce dintr-o nefunctionalitate a platformei TBI doua plati „au disparut”, fiind nevoit sa platesc din nou cand aceasta le-a functionat, ca sa evit inscrierea in Biroul de Credit, am decis sa refinantez creditul.

Astept de o saptamana ca TBI sa-mi inchida linia de credit si sa-mi trimita hartia, aplicatia de android indica numai prostii. La toate telefoanele sunt amanat”, se plânge un cititor.


Raspuns

Stimate domn,

TBI Bank, ca orice altă bancă sau IFN, ar trebui să vă închidă linia de credit de îndată ce ați achitat datoria, adică în cel mult o zi.

Întârzierea de o săptămână pentru închiderea unui credit nu este justificată. De aceea, ar trebui să faceți o reclamație la TBI, în care să cereți să vi se închidă cât mai repede contul. (Vedeți aici procedura pentru trimiterea unei reclamații la TBI)

Cu privire la problema platformei online a TBI și riscul de a fi raportat la Biroul de Credit, dacă se întâmplă acest lucru puteți cere ștergerea raportării la Biroul de Credit, dat fiind că nu a fost vina dumneavoastră.

Vă rog să reveniți cu răspunsul la reclamație primit de la TBI, pentru a vă ajuta să rezolvați problema cu refinanțarea.

Cu stimă,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamațiibănci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 1 = 2