Vodafone i-a facut abuziv un abonament cu telefon tatalui meu de 96 de ani. Ce pot sa fac?

„Buna ziua. Tatal meu, senior la 96 de ani, s-a dus sa isi plateasca cartela Vodafone, in ziua de 21.12.2022. A venit acasa cu abonamentul RED 9 National si un terminal Nokia G11 32Gb Black 4G in valoare de 610.86Ron. Am fost la magazinul Vodafone din Ion Mihalache si , in prezenta angajatului, am facut o cerere de reziliere contract si retragere terminal. In ziua de 21.01.2023 am fost sunat de catre o angajata Vodafone, careia i-am explicat situatia si am rugat-o sa imi comunice ce trebuie facut mai departe (restituire terminal si alte proceduri). Pana astazi nu am mai primit nici un semn. Va rog, dati-mi o solutie! Multumesc. Cu consideratie”


Raspuns

Stimate domn,

Este cunoscut comportamentul Vodafone de a incheia contracte abuzive, conform relatarilor mai multor cititori. Scopul este de a vinde si a castiga cat mai mult, fara scrupule, ca in cazul tatalui dumneavoastra, in varsta inaintata.

Faptul ca Vodafone nu v-a raspuns, in termen de 30 de zile, cum prevede legea, la cererea de reziliere a contractului, este o alta dovada a serviciilor de slaba calitate a acestei firme de telefonie din Anglia, in care nu puteti avea incredere.

Motiv pentru care, sfatul meu este sa reclamati Vodafone la Protectia Consumatorilor (ANPC). Reclamatia o puteti face pe site-ul ANPC.ro, prin completarea formularului de la acest link: https://sesizari1.anpc.ro.

De asemenea, va recomand sa depuneti si o petie online impotriva Vodafone la ANCOM (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii), la acest link , sau prin email (sesizare@ancom.ro).

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsurile la reclamatiile trimise la ANPC si ANCOM cu privire la abuzul Vodafone.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


5 × 6 =