„Buna ziua. Tatal meu, senior la 96 de ani, s-a dus sa isi plateasca cartela Vodafone, in ziua de 21.12.2022. A venit acasa cu abonamentul RED 9 National si un terminal Nokia G11 32Gb Black 4G in valoare de 610.86Ron. Am fost la magazinul Vodafone din Ion Mihalache si , in prezenta angajatului, am facut o cerere de reziliere contract si retragere terminal. In ziua de 21.01.2023 am fost sunat de catre o angajata Vodafone, careia i-am explicat situatia si am rugat-o sa imi comunice ce trebuie facut mai departe (restituire terminal si alte proceduri). Pana astazi nu am mai primit nici un semn. Va rog, dati-mi o solutie! Multumesc. Cu consideratie”
Raspuns
Stimate domn,
Este cunoscut comportamentul Vodafone de a incheia contracte abuzive, conform relatarilor mai multor cititori. Scopul este de a vinde si a castiga cat mai mult, fara scrupule, ca in cazul tatalui dumneavoastra, in varsta inaintata.
Faptul ca Vodafone nu v-a raspuns, in termen de 30 de zile, cum prevede legea, la cererea de reziliere a contractului, este o alta dovada a serviciilor de slaba calitate a acestei firme de telefonie din Anglia, in care nu puteti avea incredere.
Motiv pentru care, sfatul meu este sa reclamati Vodafone la Protectia Consumatorilor (ANPC). Reclamatia o puteti face pe site-ul ANPC.ro, prin completarea formularului de la acest link: https://sesizari1.anpc.ro.
De asemenea, va recomand sa depuneti si o petie online impotriva Vodafone la ANCOM (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii), la acest link , sau prin email (sesizare@ancom.ro).
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsurile la reclamatiile trimise la ANPC si ANCOM cu privire la abuzul Vodafone.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro