Vodafone m-a inselat cu factura pentru un telefon. Ce pot sa fac?

„Bună ziua am și.eu o.intrebare am cumpărat, un telefon de la vodafon în rate, cu prelungire abonament mi sa spus inițial c va fi abonamentul pe luna de 750 RON, și pe următoarea luna va fi un pic mărit unde ma aștepta l 150 RON, numai ca defapt avem doua
abonamente închise și toate ratele mi sa băgat într-un singur factura de plata în care mia venit suma de 2700 RON, întrebarea mea cum este posibil sa mi se adune toate ratele pe o singura factura de plata , menționez ca angajata lor nu mia comunicat din înainte ca o sa îmi anuleze tot pe aceeași factura ,ce pot face în problema asta”


Raspuns

Stimata doamna,

Vodafone v-a emis o factura care nu corespunde cu ceea ce ati solicitat dumneavoastra, ceea ce se poate considera ca fiind o „actiune inselatoare”, sanctionata prin Legea nr. 363 din 2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația cu consumatorii, lege aplicata de Autoritatea pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

Din relatarea dumneavoastra rezulta ca Vodafone v-a pus toate ratele intr-o singura factura, nu asa cum ati vrut dumneavoastra, sa platiti telefonul in mai multe rate.

Aceasta se numeste, conform legii, „deformarea substantiala a comportamentului economic al consumatorilor”, definitia fiind urmatoarea, conform legii invocate mai sus:

„deformarea substanțială a comportamentului economic al consumatorilor – folosirea unei practici comerciale cu scopul de a afecta în mod considerabil capacitatea consumatorilor de a lua o decizie în cunoștință de cauză, determinându-i astfel să ia o decizie pe care altfel nu ar fi luat-o.”

Asadar, solutia este sa faceti o reclamatie la Vodafone, in care sa solicitati anularea facturii si refacerea acesteia asa cum ati cerut initial.

Reveniti va rog la mine cu raspunsul Vodafone.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

2 raspunsuri la “Vodafone m-a inselat cu factura pentru un telefon. Ce pot sa fac?

  1. Oana

    Buna ziua,

    Am o problema similara. Mama mea, abonata Vodafone, a vazut o oferta pentru reducerea cu 50% a abonamentului de telefon, s-a dus in sucursala, dar i-a spus ca abonamentul ei expira in februarie 2024 si nu ii pot face reducere la abonament, dar ii pot face la telefon, la o suma de 93 lei/luna. Ea platind 110 lei / luna, s-a gandit ca este o oferta buna si a acceptat. A vazut ca i-au dat un telefon, dar s-a gandit ca este cadou. Acasa a vazut ca defapt i-au vandut telefonul si are de plata 93 lei / luna pentru urmatorii doi ani pentru acest telefon. Ce variante ar fi pentru returnarea telefonului si anularea acelui contract pe 2 ani? Multumesc!

    Reply
    1. Vasile Coman Post author

      Mama dumneavoastra trebuie sa faca o cere la Vodafone pentru anularea contractului si returnarea telefonului.

      Va rog sa reveniti cu raspunsul primit de la Vodafone, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


6 × = 54