„Sunt posesor al unui card debite depuneri. EU numai știu codul PIN al cardului și am fost de 2 ori la filiala BRD din Ploiești zona sud bloc Gioconda le am spus situația și tot ma amână. Eu am o datorie la un executor judecătoresc. Sunt pensionar ,și mi-a spus ca nu se poate da codul pin de căt în februarie adică luna asta. Acest caz sa întâmplă ieri 02.02.2023,motivul nu l-am înțeles.Nu am datorii către B.R.D. VĂ
ROG SĂ ANALIZAȚI SITUAȚIA. VĂ MULȚUMESC”
Raspuns
Stimate domn,
Codul PIN poate fi inlocuit (regenerat) oricand, nu doar intr-o anumita luna, cum vi s-a spus de la sucursala BRD.
Puteti obtine un nou cod PIN prin trei modalitati:
- In orice agentie BRD
- La telefonul BRD: 021. 302.61.61
- Din aplicatia de mobile banking (YOU sau mybrd), in meniul carduri
Iata informtiile publicate de BRD:
„Am uitat PIN-ul. Cum îl pot afla?
Pin-ul este un cod unic, setat automat de sistem. Pentru siguranța ta nimeni nu are acces la această informație iar în cazul în care l-ai uitat poti solicita regenerarea acestuia direct din aplicatia de mobile banking, din meniul “Carduri”, în orice agenție BRD sau apelând la serviciul MyBRD Contact: (021) 302.61.61, 0800 803 803.
După inregisitarea cererii de regenerare vei primi un mesaj pe numărul de telefon declarat la BRD prin care ți se solicită parola unică (ultimele 4 cifre din numărul de card şi ultimele 4 cifre din CNP, fără spaţii sau simboluri. Mai multe detalii aici. După confirmarea parolei vei primi noul cod PIN , tot prin SMS. Dacă ai solicitat regenerarea PINului, trebuie să îl utilizezi prima oara cardul la un bancomat.”
BRD
Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati reusit sa obtineti un nou cod PIN pentru cardul BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro