Am o problema cu BT Pay: imi trimite mesaj de confirmare a platii pe un numar vechi de telefon. Ce pot sa fac?

Salutare! Am o problema,nu pot confirma platile online cu bt pay. Imi trimite mesaj de confirmare a platii pe un numar vechi de telefon,dar cand activez bt pay-ul imi trimite mesaj pe numarul actual(cel nou de telefon).


Raspuns

Stimate domn,

Primiti mesaj de confirmare a platii pe vechiul numar de telefon petru ca nu aveti actualizate datele personale la banca, cu noul numar de telefon.

De aceea, pentru rezolvarea problemei trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon:  0264 308028.

Iata informatiile publicate de Banca Transilvania privind problema la inrolarea cardului in aplicatia BT Pay:

„Daca ai urmat procesul de inrolare al cardului intocmai si totusi nu ai reusit, este posibil sa te regasesti in una din urmatoarele situatii:

 ❶⠀cardul tau este fie blocat temporar sau definitiv (poti verifica acest aspect fie in BT24, fie apeland in Call Center la numarul 0264 308 028*);

 ❷⠀nu ai introdus datele in mod corect;

 ❸⠀codul OTP (One Time Password) este gresit;

 ❹⠀cardul tau a expirat (poti verifica data de pe fata cardului).”

Banca Transilvania

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati prolema cu BT Pay. 

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

2 raspunsuri la “Am o problema cu BT Pay: imi trimite mesaj de confirmare a platii pe un numar vechi de telefon. Ce pot sa fac?

    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Da, puteti actualiza datele personale si din aplicatia BT Pay.

      „Mergi la Setări, în Profilul tău și începi actualizarea datelor. Totul e online și în doar 10 minute ai datele actualizate”, conform informatiilor publicate de Banca Transilvania.

      Va rog sa reveniti la mine daca aveti probeme cu aplicatia BT Pay.

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


3 − 1 =