Am un cod pentru activare My BRD, dar habar nu am ce trebuie sa fac cu el

Am un cod pentru activare my brd, dar habar nu am ce trebuie sa fac cu el pentru a_mi vedea operatiunile bancare din cont.


Raspuns

Stimata doamna,

Codul unic de activare primit de la banca este necesar pentru configurarea accesului la serviciul de internet banking sau mobile banking al BRD, pe care-l puteti accesa la urmatoarea adresa: https://www.mybrdnet.ro/brdinternetbank/login.html

Pentru a rezolva problema accesului la BRD Net, pagina de internet banking a BRD, va rog sa luati legatura cu banca, la urmatoarele date de contact:
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
– sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau doriti sa va ajut in continuare.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 9 = 18