bt-pay-probleme

Aplicatia BT Pay nu functioneaza! Ce pot sa fac?

Buna ziua, am o problema cu aplicatia BT Pay, incerc sa intru in ea si primesc in continuu mesajul “Ups… Se pare ca a intervenit o eroare. Te rugam sa reincerci.” Am incercat in repetate randuri sa reinstalez aplicatia dar nimica diferit. As fi recunoscator daca m-ati putea ajuta cu problema asta, multumesc!


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimate domn,

Pot fi mai multe cauze pentru care nu mai puteti folosi aplicatia BT Pay, precum actualizarea acesteia cu o noua versiune, tipul telefonului si a sistemului de operare, setarile de securitate sau o problema cu contul/cardul dumneavoastra la Banca Transilvania.

De aceea, pentru rezolvarea problemei trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon: 0264 308028.

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati prolema cu BT Pay.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Postat in data: 03 ian., 2021

33 raspunsuri la “Aplicatia BT Pay nu functioneaza! Ce pot sa fac?

  1. Indries V.

    Buna ziua,
    Am descarcat aplicatia BT Pay dar in momentul in care, la „Identificarea utilizatorului”, trebuie introdus nr.de telefon nu reusesc deoarece nu preia cifrele. Astfel ca nu pot inrola cardul oricat am incercat. Dupa un timp imi apare mesajul „BT Pay nu raspunde”. Cum sa fac? Devine enervant ……
    Multumesc.

    Reply
  2. BUIUC

    EU INCERC SA INTRU IN APLICATIE SI IMI ARATA INCARCARE VALET, FUNCTIONEAZA FOARTE GREU SI NU PREIA COMENZILE RAPID. STAU SI JUMATATE DE OARA SA MI SE DESCHIDA APLICATIA, VA ROG FACETI CEVA. MI SE PARE BATAIE DE JOC SA NU POT SA TRANSFER SAU SA PRIMESC BANI. SUNT ALTE BANCI DE EXEMPLU ING IMEDIAT FACI O TRANZACTIE SI NU AU PROBLEME CU APLICATIA LOR. SUBLINIEZ CA AM TELEFON DIN 2020 SAMSUNG.

    Reply
  3. Ilies Cristian Dan

    Bună ziua! Am aceeași problemă cu aplicația BT Pay ca și doamna Eva, de câteva zile îmi apare Ups a apărut o problemă te rog să mai încerci….am dezinstalat și am instalat aplicația de vreo 20 de ori și nimic…la instalare îmi tot spune că trebuie restartata . Menționez că toate celelalte aplicații de pe telefon funcționează normal, problema e doar la BT Pay. Ce pot să fac? Mulțumesc

    Reply
  4. Gheorghe

    Nu funcționează aplicatia bt pay, tot arata ca se incarca aplicatia, sunt la.magazin nu am cardu la mn am zis ca plătesc cu bt pay, stau cu cumpărăturile aici la.rand mai bn de o jumate de ora și nu pot plăti, halooooo BT

    Reply
  5. Alban Helena

    „Inițializare wallet”, este mesajul pe care le am primit în notificări, ieri dimineață. Nu mai pot efectua operațiuni prin BT Pay.
    Va rog să-mi spuneți ce trebuie să fac pt că aplicația să fie activă din nou.
    Cu stimă

    Reply
  6. Manu

    Buna seara! Nu pot adauga cardul in aplicatia bt pay, deparece nu pot introduce codul de activare pe care il primesc prin sms. Nu ma lasa nici sa il scriu, dar nici sa il lipesc. Mentionez ca am iphone 12 pro max

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Pot fi mai multe cauze pentru care nu mai puteti folosi aplicatia BT Pay, precum actualizarea acesteia cu o noua versiune, tipul telefonului si a sistemului de operare, setarile de securitate sau o problema cu contul/cardul dumneavoastra la Banca Transilvania.

      De aceea, pentru rezolvarea problemei trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon: 0264 308028.

      Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati prolema cu BT Pay.

      Reply
  7. Andreea

    Buna seara,

    Am aceeași problema cu aplicația BT PAY. Nu merge sa adaug cardul ,apare mesajul :cod incorect . Menționez ca am scris codul corect ,am reinstalat de “n” ori aplicația și am vb și la banca . Nu este nicio problema cu cardurile BT. Ce pot sa mai fac? Am un iPhone 11 pro. Poate fi din cauza tel?

    Reply
  8. Marius

    Buna..nu pot înrola cardurile în aplicația Bt pay….după generarea codului prin SMS…și introducerea lui în aplicație mi se sugerează că nu l-am introdus corect….fals a încercat și un coleg pe alt telefon cu cardurile sale și a primit același mesaj….ce poate fi aplicația?

    Reply
  9. Mihai Florin Coman

    La problema cu Ups a aparut o eroare, intrati la setarile telefonului si puneti ora pe mod automat. Asa am patit si eu.

    Reply
  10. Daniela

    Am aceiași problema cu BT play, am încercat sa o instalez și nu îmi da voie, spune ca ceva eroare sa încerc mai târziu. Menționez nu am avut aplicația instalată pana acuma.

    Reply
  11. Asandei Adriana

    Buna ziua, am si eu o problema de luni de zile, nu functioneaza btpay. Am fost la banca, nu e nici o problema din partea bancii sau a cardului/contului. Posibil ceva din telefon, dar nu pot sa imi dau seama ce anume, am incercat reinstalare, actualizare..nu a functionat nimic. Ideea este ca el a functionat pana la um moment dat pe acest telefon. Va rog daca ma puteti ajuta cu vreo sugestie de rezolvare? Multe plati nu le pot efectua pentru ca mi se cere sa deschid btpay. Multumesc

    Reply
  12. Olah Alexandru

    Aceeasi problema ca Eva … Ups a aparut o eroare… De 2-3 luni incerc sa rezolv si nu se poate. Am sunat la banca, am vorbit, am incercat dar nimic. Banca sugereaza sa dau reset total la tel ceea ce este imposibil deoarece am prea multe de rezolvat ulterior. Eroarea a aparut dintr-o data in timp ce eram in aplicatie deci exclus alte instalari sau setari neconforme.

    Reply
  13. Eva

    Buna ziua, am o problema cu aplicatia BT Pay, incerc sa intru in ea si primesc in continuu mesajul “Ups… Se pare ca a intervenit o eroare. Te rugam sa reincerci.” Am incercat in repetate randuri sa reinstalez aplicatia dar nimica diferit. Am încercat si alt telefonul tot așa apare alea . As fi recunoscator daca m-ati putea ajuta cu problema asta, multumesc!

    Reply
  14. Dan Ion Florian

    De ce sunt nevoit să îmi blochez telefonul cu un cod pin când instalez aplicația,când se poate folosi pin-ul doar pt aplicația respectivă ( ex george bcr). Enervant si pierdere de timp când deschid tel să folosesc pin! Nu se poate reglementa această problemă?

    Reply
      1. Mircea

        Dar dece trebuie sa-mi securizez telefonul când pot ei (BT ) sa securizeze aplicatia ? Este mult mai normal asa .

        Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 − 2 =