BT Pay nu se mai deschide. Ce ar trebui sa fac?

Programul Bt pay nu se mai deschide. Ce ar trebui să fac ? Până acum două zile l-am putut folosi.


Raspuns

Stimata doamna,

Aplicatia BT Pay are o noua versiune din 12 ianuarie 2023, de aceea sfatul meu este sa verificati daca aveti aplicatia actualizata cu noua versiune, aceasta fiind o posibila cauza pentru problema de functionare ale aplicatiei de la Banca Transilvania.

Daca aveti aplicatia actualizata cu ultima versiune, dar totusi nu functioneaza, iata care ar putea fi alte cauze pentru care nu o puteti folosi: neactualizarea datelor personale la banca, setarile de securitate pentru telefon (parola, PIN etc.), o problema cu contul/cardul dumneavoastra la Banca Transilvania sau a problema tehnica de functionarea a aplicatiei.

De aceea, pentru rezolvarea problemei trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon:  0264 308028.

Iata informatiile publicate de Banca Transilvania privind problema la inrolarea cardului in aplicatia BT Pay:

Daca ai urmat procesul de inrolare al cardului intocmai si totusi nu ai reusit, este posibil sa te regasesti in una din urmatoarele situatii:

 ❶⠀cardul tau este fie blocat temporar sau definitiv (poti verifica acest aspect fie in BT24, fie apeland in Call Center la numarul 0264 308 028*);

 ❷⠀nu ai introdus datele in mod corect;

 ❸⠀codul OTP (One Time Password) este gresit;

 ❹⠀cardul tau a expirat (poti verifica data de pe fata cardului).

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati prolema cu BT Pay. 

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 2 = 6