Cum pot folosi aplicatia myBRD daca am schimbat telefonul si sunt in strainatate?

Am schimbat telefonul mobil si mi-am reinstalat aplicatia myBRD, dar nu am mai putut folosi vechea parola. Am sunat la banca, la BRD, mi-au data o alta parola cu care pot intra in aplicatie, dar pot doar sa vad cati bani am in cont, nu pot face transferuri si plati. La telefon mi-au spus ca trebuie sa merg la banca pentru a primi alt ID de logare si alta parola, dar eu sunt in strainatate. Nu mi se pare normal sa vin in tara pentru atata lucru, atat timp cat pot fi identificat cu datele personale si prin telefon sau online, pe telefon. Ce pot sa fac?

Raspuns RECLAMATIIBANCI.RO:

Stimate domn,

Am trimis la BRD sesizarea dumneavoastra, in vederea rezolvarii problemei, astfel incat sa primiti noi date de logare (ID autentificare/cod utilizator, parola) in aplicatia myBRD, pentru a o putea folosi in continuare, pe noul telefon, astfel incat sa nu mai fie nevoie sa veniti in tara.

Va rog sa reveniti la mine daca nu se rezolva problema in cel mai scurt timp.

Cu stima,

Vasile Coman

jurnalist

Reclamatiibanci.ro

0723292899

vasile.coman@reclamatiibanci.ro