„Cum pot rezolva accesarea în aplicația BT PAY ?
Am încercat să mă loghez în aplicație și îmi apare eroarea: „UPS a apărut o eroare și e nevoie ca aplicația să fie restartată ”
In acea eroare mai apărea mesajul” să fiu conectat la internet” lucru care l-am verificat cu internetul atât de pe telefon cât su cu cel din casă și tot nu merge.
Am dezinstalat și instalat aplicația de mai multe ori, am dat actualizare softwar, am șters din aplicația BTpay „cache” și tot aceeași eroarea apare. ”
Raspuns
Stimate domn,
Daca aplicatia BT Pay nu functioneaza nici dupa ce ati reinstalat-o, cauzele problemei ar putea fi urmatoarele:
- telefonul pe care vreti sa folositi BT Pay are alte aplicatii incompatibile cu cea a bancii, precum aplicatii pentru controlul de la distanta, cum ar fi AnyDesk;
- telefonul a fost rooted sau software-ul oferit de producător a fost modificat;
Incercati si sa restartati telefonul, dupa ce ati instalat aplicatia BT Pay.
Va rog sa reveniti, daca aveti in continuare probleme cu aplicatia BT Pay.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro